Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

נכתב ע”י:
2019 17, February

תוסף יוסט – Yoast לקידום אתרים -המדריך המלא

קידום אתרים הוא חלק אינטגרלי מבניית האתר ותחזוקתו השוטפת. כאשר מדברים על קידום אתרים מקצועי זה אומר שנצטרך להעמיד לרשותנו לא רק את הידע אלא גם את הכלים הטובים ביותר בתחומם. במאמר הזה אציג לכם את אחד הכלים החזקים ביותר

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2019 14, February

האם ניתן לקדם אתרים מבוססי JS?

JS היא שפת תכנות פופולארית המיועדת לשימוש באתרי אינטרנט ומשדרגת את היכולות של שפת ה- HTML, שהיא שפה בסיסית יותר. באמצעות JS ניתן ליצור אתרים מודרניים, דינאמיים ומתקדמים שהופכים את חווית המשתמש לאינטראקטיבית ומעניינת יותר. אתרים מבוססי JS ידועים כאתרים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2019 16, January

איך לשפר את האתר לפי הסטנדרטים של מובייל?

כבר ידוע לכל מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי שהשקעה במובייל היא לא רק משתלמת – היא בגדר חובה. העדכונים שיוצאים עם השנים מראים שהמגמה הברורה של גוגל היא לתת עדיפות למובייל. יותר ויותר גולשים עושים זאת דרך המכשיר הנייד, גוגל נותנת

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2019 10, January

מהו ארגז החול של גוגל?

אפקט ארגז החול של גוגל הוא אמנם משוער, ולא אושר רשמית על ידי גוגל, אך דומה שבצורה זו או אחרת – הוא אכן קיים. משמעותו הפרקטית היא שאתרים חדשים אמנם מאונדקסים על ידי גוגל, אך לא מופיעים בתגובה לחיפוש של

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2019 06, January

חיפוש מבוסס קול

חיפוש מבוסס קול הופך למשמעותי בשנת 2019 ואילך. למעשה, כבר כיום נתח משמעותי מהחיפושים במנוע החיפוש של גוגל מבוצע באופן קולי. חיפוש קולי הוא קל יותר לביצוע והתוצאות מגיעות אף מהר יותר. קידום אתרים אורגני גם מתחיל להשתנות בהתאם לפונקצית

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 31, December

עדכונים חשובים שקרו בשנת 2018

קידום אתרים אורגני הוא תחום שמשתנה ללא הרף, ומחייב את המקדמים לשמור על ערנות ולהתעדכן בכל העדכונים השונים שגוגל מוציאה. במהלך כל עדכון שנכנס לתוקף באופן רשמי הדירוג של חלק מהאתרים נפגע ומאידך חלק מהאתרים מרוויחים מההחלה שלו. גם בשנת

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 25, November

רימרקטינג

רימרקטינג היא היכולת לשווק מחדש מוצר או שירות מסוים לקהל שכבר נחשף אליו באופן זה או אחר או לכל הפחות נחשף לעסק עצמו, ואולי אף כבר ביצע אצלו רכישה בעבר. כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי, הכוונה היא ברוב המקרים לרימרקטינג שמבוצע

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 18, November

ניהול דף עסקי בפייסבוק

לכל עסק ראוי שיהיה דף עסקי בפייסבוק, ואין זה משנה באיזה תחום הוא עוסק. מדובר בהזדמנות שיווקית חשובה, שבבסיס שלה גם אינה עולה כסף. תמיד ניתן להפנות אנשים מתעניינים לדף, שמשמש כמעין תעודת זהות דיגיטלית ונותן מידע על העסק. כמובן

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 14, November

דף נחיתה בפייסבוק

פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, ובפרט קידום ממומן, מתבסס פעמים רבות על דפי נחיתה. בדרך זאת ניתן בשלב המודעה לתת לגולש מידע מסוים, לסקרן אותו ולגרום לו להקליק על מנת ללמוד במסגרת הדף עוד אודות המוצר או השירות. המודעה משמשת למעשה

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 28, October

חוק הנגשת אתרים

אתרים ישראלים רבים צריכים להיות מונגשים לקהל הרחב, לרבות קהל של אנשים עם מוגבלויות שונות, כגון לקויות ראייה, לקויות שמיעה ועוד. המטרה היא כמובן לאפשר לכל אדם לקבל את אותה רמה של מידע אודות מוצרים ושירותים שונים המצויים ברחבי הרשת.

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 21, October

למה כדאי לכם להשקיע בסטורי באינסטגרם?

הנתונים מצביעים על מאות מיליוני צפיות יומיות בסטוריז שונים ברחבי האינסטגרם. זה לא מפתיע בהתחשב בכך שהסטורי בהחלט יושב “בול” על המכשיר הנייד שדרכו מבוצעת רוב הגלישה. השקעה בסטורי כיום היא בגדר להכות בברזל בעודו חם, והוא בהחלט לוהט, וזאת

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 14, October

למה כדאי לכם להשקיע בבלוג?

אתרים רבים כוללים בתוכם אזור שלם שמיועד לבלוג או במילים אחרות: כתבות ומאמרי תוכן. מדובר כיום במצרך יסוד לכל אתר שמכבד את עצמו ומבין כיצד עובד שיווק דיגיטלי, ובפרט פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני. בלוג איכותי עוזר למאמצי קידום האתר,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 07, October

כלים מדהימים ליצירת סרטונים מתמונות

וידאו הוא מוצר חם וחכם שמעביר תכנים חוויתיים ואינפורמטיביים בכיף ובקלות. אם אתם קצת מבינים בשיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית ויודעים לעסוק בפרסום בפייסבוק, באינסטגרם או פרסום בגוגל, אז אתם יודעים כמה יעיל ליצור ולערוך סרטונים ולהשתמש בהם על מנת לקדם

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 26, September

איך לכתוב כותרת שיווקית למייל?

כותרת לדואר אלקטרוני כתיבה והפצה של ניוזלטר היא אחת מהדרכים היעילות ביותר לתקשר עם רשימות תפוצה וקהל לקוחות קיים, בין אם מדובר באנשים שהשגתם דרך פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל או דרך העבודה השוטפת במרוצת הזמן. בין כל ערמות המיילים הנאספות

לקרוא
0
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם