Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2017 09, October

איך בונים אסטרטגיית תוכן לאתר?

כבר בשנת 1996, אמר ביל גייטס, גאון והייטקיסט בחסד, שהתוכן הוא המלך. בשנת 2010 בישר לנו אריק שמידט, ממייסדי ענקית החיפוש גוגל, שבכל יומיים עולה לרשת יותר מידע מזה שנכתב מאז שחר האנושות ועד לימי האינטרנט. זוהי כמות מטורפת של

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 01, October

הפסקת פרסומות? זה הזמן לפייסבוק

חשבתם אי פעם מה הדבר הראשון שאתם עושים בזמן הפסקת הפרסומות בטלוויזיה? אז איך זה שתקציב הפרסום בטלוויזיה הוא הגבוה ביותר גם בשנת 2017? היקף שוק הפרסום בישראל עומד על על כ-3.8 מיליארד שקל ומחולק בין חמישה נתחים מרכזיים: טלויזיה,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 28, September

3 כלים שיעזרו לכם בקידום האתר

עבודתם של מקדמי אתרים יכלה להיות סיזיפית לולא היו כלים לקידום אתרים, שכן מדובר בעבודה שחורה הדורשת ליקוט איטי ומדויק של פרטים ונתונים סטטיסטיים מרחבי הרשת. וזאת בכדי ליצור מיפוי מדויק של עשרות נתונים, כאשר בעזרתם ניתן ליצור מערך קידום אורגני

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 13, September

יאללה גוגל, ביי עברתי למנוע חיפוש אחר

רגע רגע, אל תיבהלו מהכותרת. תנשמו עמוק ותחזרו לקרוא. כן, אנחנו אוהבים את גוגל, אנחנו משתמשים בו יום יום לצרכים שונים וכן, חלקנו גם מתפרנס מגוגל בצורה זו או אחרת. בין אם אנחנו עוסקים בקידום אתרים אורגני, משווקים ברשת או כל

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 06, September

צ’קליסט קידום אתרים לאתרים חדשים

השקתו של אתר אינטרנט חדש מלווה תמיד בהתרגשות מסוימת. אחרי שבועות או חודשים של עבודה מאומצת, סוף סוף העולם יזכה לראות את היצירה שלכם. אבל רגע לפני שלוחצים על כפתור הפרסום וממתינים לגולשים שיבואו לבקר, חשוב לוודא כי נעשו באתר

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 03, September

הכוח של תיעוד אמיתי אל מול רכישה של תמונות ממאגרים

במשך שנותיי הרבות במקצועות הפרסום והשיווק, נתקלתי לא אחת בבעלי עסקים הבוחרים להשתמש בתמונות מוכנות ממאגרי התמונות האינטרנטיים למטרות מסחריות. השימוש הנפוץ ביותר הוא לעיצוב אתרים באינטרנט, מאמרים וקמפיינים. ידם של אותם בעלי העסקים “קלה על ההדק”, שכן לעיתים השימוש

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 16, August

הלקוח החדש – מי הוא ומה הוא רוצה

אמ:לק – הלקוח המודרני רוצה לספק את כל הצרכים שלו כאן, עכשיו, ובקלות ואנחנו כמשווקים צריכים לעשות הכל כדי לספק לו את הצורך הזה, כי אם אנחנו לא נעשה זאת הוא ימצא מישהו אחר שכן. המצאת הדפוס לפני כ-500 שנים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 09, August

איך לגרום לאתר שלך להמיר יותר?

ישנן כל כך הרבה דרכים להוביל את המשתמש להמרה באתר שלכם. הדרך הטובה ביותר היא לגרום למשתמש ליהנות מהגלישה באתר, לקבל את המידע שהוא בדיוק רצה וליצור אתכם קשר בצורה המהירה ביותר. בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים נוצרו כלים, קודים ותוספים שיכולים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 30, July

האם האתר שלכם מאובטח?

כיום כל אתר אינטרנט נדרש לאבטחה, שלא כמו בעבר כאשר האבטחה הייתה נחלתם של אתרים שנעזרו בשירותי סליקה כגון חנויות וירטואליות ואתרים שהחזיקו במידע רגיש כגון אתרי רפואה. כיום, על כל בעל אתר לדאוג שהאתר שלו יכיל את פרוטוקול Https

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 27, July

5 דוחות אנאליטיקס שיגבירו לכם משמעותית את ההכנסות מהאתר

גוגל אנאליטיקס זו המערכת הפופולרית בעולם לניתוח התנהגות גולשים באתר שלכם ולהפקת תובנות לשיפור העסק. זה טוב, זה יפה וזה בחינם. אבל אליה וקוץ בה (לא באמת אמרתי את זה כרגע, פשוט מאז הפסיכומטרי לפני 15 שנה ממש רציתי להשתמש

לקרוא
2
mm
נכתב ע”י:
2017 19, June

8 פרמטרים שמשפיעים על מיקום האתר בגוגל

קידום אתרים אורגני נקרא כך מכיוון שמדובר בקידום בחלק האורגני של התוצאות החיפוש, כלומר, אותו חלק שבו האתרים מופיעים לפי הרלוונטיות שלהם בהתאם לביטוי שאותו הגולש מקליד בתוך תיבת החיפוש. לעומת זאת, קידום אתרים ממומן מתייחס לפרסום בגוגל, כלומר למודעות

לקרוא
738
mm
נכתב ע”י:
2017 15, June

האם אסטרטגיית הקידום שלכם מעודכנת?

יש לכם עשרות קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלכם ואתם לא מצליחים להבין למה הוא לא מופיע בעמוד הראשון ב- Google? הגיע הזמן לעדכן את אסטרטגיית ה- SEO שלכם. השיטות הישנות כבר לא עובדות כמו שאתם חושבים. אחת לכמה זמן, Google

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 20, March

עדכון “FRED” – אז מה הסיפור?

האם העדכון FRED אכן יצא לאוויר? בימים האחרונים מסתובבת שמועה שגוגל שחררה עדכון חדש העונה לשם “Fred”. מדובר בעדכון שפוגע באתרים המחזיקים בתוכן בעלי ערך נמוך. נכון לעכשיו גוגל לא מאשרת את השמועה ואין לה תגובה בנושא. למרות העמימות בנושא,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 13, November

פינגווין 4.0 – ענישה וחנינת אתרים בזמן אמת

חיכינו בסבלנות ובדקנו – מי צריך לחשוש ומי (כבר) מרוויח מהעדכון החם ביותר בעולם קידום האתרים? האבק מתחיל לשקוע לאחר השקתו של Penguin 4.0 שכולנו המתנו לו בכיליון עיניים. כעת, משנכנס חברנו מהקוטב לאלגוריתם הליבה של גוגל, עלינו להתחיל להתרגל

לקרוא
0
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם