בטח כבר יצא לכם לשמוע על אימייל מרקטינג ועל היתרונות של אפיק השיווק הזה. ערוץ יעיל מאוד שמאפשר לכם לשמור על קשר חזק עם הקהל שלכם, להמיר מתלבטים ולצבור לקוחות חדשים. יש מלחמה יומית על תשומת הלב של הגולשים ולכן
גוגל היא חברה עולמית שכבר במשך כמה עשורים (!) מלווה אותנו בחיפוש אחר כל אלמנט או מידע ברשת. זאת החל מחיפוש אחר מושגים שקשורים לעולם עצמו, עד לחיפוש מוצרים, בעלי מקצוע, חיפוש אחר שירותים שונים, אחר בני זוג, אוכל, בעלי
שיטת Silo היא שיטה נוחה, ברורה ויעילה לארגון תוכן באתרי אינטרנט. מדובר בארגון שמתבסס על חלוקת התוכן לקבוצות או לקטגוריות ראשיות, שמאגדות בקרבן את כל התוכן באתר שרלוונטי לאותה קטגוריה. ניתן לדמות שיטה זאת לחלוקת ספרים לנושאים מסוימים בחנות ספרים,
אנקור טקסט (Anchor) או “טקסט עוגן” בעברית הוא הביטוי שממנו יוצא הקישור לאתר שלכם, ובאמצעותו האלגוריתם של גוגל יכול להבין טוב יותר באיזה תחום האתר שלכם עוסק – אנקורים הם אינדיקטורים לרלוונטיות. קיימים סוגים שונים של אנקורים, ופרופיל קישורים איכותי
קידום אתרים הוא חלק אינטגרלי מבניית האתר ותחזוקתו השוטפת. כאשר מדברים על קידום אתרים מקצועי זה אומר שנצטרך להעמיד לרשותנו לא רק את הידע אלא גם את הכלים הטובים ביותר בתחומם. במאמר הזה אציג לכם את אחד הכלים החזקים ביותר
JS היא שפת תכנות פופולארית המיועדת לשימוש באתרי אינטרנט ומשדרגת את היכולות של שפת ה- HTML, שהיא שפה בסיסית יותר. באמצעות JS ניתן ליצור אתרים מודרניים, דינאמיים ומתקדמים שהופכים את חווית המשתמש לאינטראקטיבית ומעניינת יותר. אתרים מבוססי JS ידועים כאתרים
כבר ידוע לכל מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי שהשקעה במובייל היא לא רק משתלמת – היא בגדר חובה. העדכונים שיוצאים עם השנים מראים שהמגמה הברורה של גוגל היא לתת עדיפות למובייל. יותר ויותר גולשים עושים זאת דרך המכשיר הנייד, גוגל נותנת
אפקט ארגז החול של גוגל הוא אמנם משוער, ולא אושר רשמית על ידי גוגל, אך דומה שבצורה זו או אחרת – הוא אכן קיים. משמעותו הפרקטית היא שאתרים חדשים אמנם מאונדקסים על ידי גוגל, אך לא מופיעים בתגובה לחיפוש של
חיפוש מבוסס קול הופך למשמעותי בשנת 2019 ואילך. למעשה, כבר כיום נתח משמעותי מהחיפושים במנוע החיפוש של גוגל מבוצע באופן קולי. חיפוש קולי הוא קל יותר לביצוע והתוצאות מגיעות אף מהר יותר. קידום אתרים אורגני גם מתחיל להשתנות בהתאם לפונקצית
קידום אתרים אורגני הוא תחום שמשתנה ללא הרף, ומחייב את המקדמים לשמור על ערנות ולהתעדכן בכל העדכונים השונים שגוגל מוציאה. במהלך כל עדכון שנכנס לתוקף באופן רשמי הדירוג של חלק מהאתרים נפגע ומאידך חלק מהאתרים מרוויחים מההחלה שלו. גם בשנת
לכל עסק ראוי שיהיה דף עסקי בפייסבוק, ואין זה משנה באיזה תחום הוא עוסק. מדובר בהזדמנות שיווקית חשובה, שבבסיס שלה גם אינה עולה כסף. תמיד ניתן להפנות אנשים מתעניינים לדף, שמשמש כמעין תעודת זהות דיגיטלית ונותן מידע על העסק. כמובן
פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, ובפרט קידום ממומן, מתבסס פעמים רבות על דפי נחיתה. בדרך זאת ניתן בשלב המודעה לתת לגולש מידע מסוים, לסקרן אותו ולגרום לו להקליק על מנת ללמוד במסגרת הדף עוד אודות המוצר או השירות. המודעה משמשת למעשה
אתרים ישראלים רבים צריכים להיות מונגשים לקהל הרחב, לרבות קהל של אנשים עם מוגבלויות שונות, כגון לקויות ראייה, לקויות שמיעה ועוד. המטרה היא כמובן לאפשר לכל אדם לקבל את אותה רמה של מידע אודות מוצרים ושירותים שונים המצויים ברחבי הרשת.