Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2017 16, August

הלקוח החדש – מי הוא ומה הוא רוצה

אמ:לק – הלקוח המודרני רוצה לספק את כל הצרכים שלו כאן, עכשיו, ובקלות ואנחנו כמשווקים צריכים לעשות הכל כדי לספק לו את הצורך הזה, כי אם אנחנו לא נעשה זאת הוא ימצא מישהו אחר שכן. המצאת הדפוס לפני כ-500 שנים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 09, August

איך לגרום לאתר שלך להמיר יותר?

ישנן כל כך הרבה דרכים להוביל את המשתמש להמרה באתר שלכם. הדרך הטובה ביותר היא לגרום למשתמש ליהנות מהגלישה באתר, לקבל את המידע שהוא בדיוק רצה וליצור אתכם קשר בצורה המהירה ביותר. בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים נוצרו כלים, קודים ותוספים שיכולים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 30, July

האם האתר שלכם מאובטח?

כיום כל אתר אינטרנט נדרש לאבטחה, שלא כמו בעבר כאשר האבטחה הייתה נחלתם של אתרים שנעזרו בשירותי סליקה כגון חנויות וירטואליות ואתרים שהחזיקו במידע רגיש כגון אתרי רפואה. כיום, על כל בעל אתר לדאוג שהאתר שלו יכיל את פרוטוקול Https

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 27, July

5 דוחות אנאליטיקס שיגבירו לכם משמעותית את ההכנסות מהאתר

גוגל אנאליטיקס זו המערכת הפופולרית בעולם לניתוח התנהגות גולשים באתר שלכם ולהפקת תובנות לשיפור העסק. זה טוב, זה יפה וזה בחינם. אבל אליה וקוץ בה (לא באמת אמרתי את זה כרגע, פשוט מאז הפסיכומטרי לפני 15 שנה ממש רציתי להשתמש

לקרוא
2
mm
נכתב ע”י:
2017 19, June

8 פרמטרים שמשפיעים על מיקום האתר בגוגל

קידום אתרים אורגני נקרא כך מכיוון שמדובר בקידום בחלק האורגני של התוצאות החיפוש, כלומר, אותו חלק שבו האתרים מופיעים לפי הרלוונטיות שלהם בהתאם לביטוי שאותו הגולש מקליד בתוך תיבת החיפוש. לעומת זאת, קידום אתרים ממומן מתייחס למודעות שמופיעות בחלק נפרד

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 15, June

האם אסטרטגיית הקידום שלכם מעודכנת?

יש לכם עשרות קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלכם ואתם לא מצליחים להבין למה הוא לא מופיע בעמוד הראשון ב- Google? הגיע הזמן לעדכן את אסטרטגיית ה- SEO שלכם. השיטות הישנות כבר לא עובדות כמו שאתם חושבים. אחת לכמה זמן, Google

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2017 20, March

עדכון “FRED” – אז מה הסיפור?

האם העדכון FRED אכן יצא לאוויר? בימים האחרונים מסתובבת שמועה שגוגל שחררה עדכון חדש העונה לשם “Fred”. מדובר בעדכון שפוגע באתרים המחזיקים בתוכן בעלי ערך נמוך. נכון לעכשיו גוגל לא מאשרת את השמועה ואין לה תגובה בנושא. למרות העמימות בנושא,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 13, November

פינגווין 4.0 – ענישה וחנינת אתרים בזמן אמת

חיכינו בסבלנות ובדקנו – מי צריך לחשוש ומי (כבר) מרוויח מהעדכון החם ביותר בעולם קידום האתרים? האבק מתחיל לשקוע לאחר השקתו של Penguin 4.0 שכולנו המתנו לו בכיליון עיניים. כעת, משנכנס חברנו מהקוטב לאלגוריתם הליבה של גוגל, עלינו להתחיל להתרגל

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 27, July

גוגל מרחיבה את המודעות

כשגוגל בכבודה ובעצמה אומרת שהיא עומדת לעשות את השינוי הגדול ביותר שנעשה בממשק ה-Adwords בחמש עשרה השנים שעברו מאז הקמתו, לנו זה נראה כמו משהו שמחובותינו לכתוב עליו ולעדכן אתכם. מה נשתנה הלילה הזה? אנחנו יודעים שההקדמה הזו עשתה אתכם

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 14, July

כיצד משפיעים הפקדים (תפריטים, כפתורים, לינקים) על חווית המשתמש באתר?

השפעת הפקדים על חווית המשתמש באתר ישנה חשיבות רבה בבחירת תפריטים, כפתורים וקישורים בכדי ליצור חווית משתמש טובה באתר (וכדי למנוע נטישה של משתמשים שתוריד את ציון האיכות מול האלגוריתם של גוגל). פוסט זה מבוסס על הקורס “תכנון ועיצוב חווית משתמש”

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 13, July

8 טיפים להגדלת “תקציב סריקה” של המנוע חיפוש

אם יש לכם בעיה ב”תקציב הסריקה” באתר ואתם מעוניינים שגוגל יסרוק את כל האתר בתדירות ובמהירויות גבוהות יותר – ישנם לא מעט דברים שאפשר לעשות. רוב האנשים חושבים שמנוע חיפוש מחפש בכל האינטרנט ברגע שמקלידים בו שאילתה. רחוק מן האמת.

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 22, June

איך להכין תרשים גאנט?

האם ניתן באמצעות יצירת תרשים גאנט לייעל ולתעל את פרויקט קידום האתר שלכם? אפשרי בהחלט, במיוחד אם אתם רוצים להראות תוצאות ללקוחות שלכם. בכדי להצליח להגיע לתוצאות, חשוב לתכנן מראש את סדר הפעולות לפי רצף של זמן בעזרת תרשים גאנט.

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 17, June

מדריך קצר לשימוש בוורדפרס

וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן נפוצה ונוחה מאד לתפעול עבור מנהלי אתרים ומקדמי אתרים הודות למכלול האפשרויות שבה כגון העלאת תכנים בדפים, בפוסטים ובמודולים נוספים כגון שאלות ותשובות. המערכת  ידידותית למנועי החיפוש מבחינת אופטימיזציה של תגי המטא (באמצעות התקנת תוספים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2016 27, April

מדריך קצר לגוגל אנליטיקס

אחד הכלים החשובים לכל בעל אתר אינטרנט המעוניין לדעת מה עושים באתר שלו, הוא גוגל אנליטיקס. מדובר בכלי שמאפשר לך לעקוב אחרי המשתמשים שגולשים באתר שלכם ולאסוף מידע אודותם בעזרת הטמעת קוד אנליטיקס באתר. בעזרת המידע שנאסף תוכלו ללמוד כמה משתמשים

לקרוא
1
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם