Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2018 16, August

חשיבות ה-Rich Snippets – תוצאות עשירות בגוגל

כאשר האתר שלנו עולה בתוצאות החיפוש בגוגל, הוא יכול להופיע כ-snippet (תוצאה) רגילה או בתור  rich snippet – תוצאה עשירה. ההבדל העקרוני הוא בכמות המידע שמספק ה-snippet וכמות הנפח שהוא תופס בתוך ה-SERP – רשימת תוצאות החיפוש. קיימים מספר מאפיינים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 12, August

 6 בלוגים ומגזינים שמומלץ לקרוא בתחום ה-SEO וה-PPC

מקדם אתרים בגוגל צריך כל הזמן להתעדכן, ללמוד ולשאוף להשתפר. קודם כל, כי יש הרבה מה לדעת. הסיבה השנייה היא שכל הזמן מתרחשים שינויים וחשוב להמשיך לעקוב אחריהם. הלמידה לעולם לא נגמרת. כל תחום דיגיטלי הוא תחום שעדיין מתפתח –

לקרוא
0
נכתב ע”י:
2018 08, August

 5 תוספי וורדפרס שיכולים לפגוע לכם בקידום האתר

בואו נודה בזה : למרות כל השיפורים והעדכונים שוורדפרס הציגה בשנים האחרונות, רוב האנשים שבונים את האתר שלהם בעצמם ויש להם ניסיון קודם עם המערכת, יתקינו כמה תוספים פופולאריים ברגע שהם יסיימו את ההתקנה. הסיבה היא שהיום עולה הדרישה הן

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 05, August

 7 אתרים שניתן לקבל מהם השראה

אנחנו בונים אתרים ונמשכים לקריאייטיב בצורה בלתי מוסברת. בגלל שאנחנו מי שאנחנו, אנחנו אוהבים מוחות קריאייטיביים שניתן לשאוב מהם השראה, ולא קשה למצוא כאלה על פני הקנבס הנפלא שהוא רשת האינטרנט. חוויית משתמש – UX – מהווה חלק בלתי נפרד מאתרי אינטרנט

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 01, August

יצירת משפך שיווקי דרך פייסבוק

משפך שיווקי הוא ההזדמנות ליצור מערכת יחסים הדרגתית ונכונה עם הגולש. הכוונה היא להכניס כקלט של המערכת שלנו את הגולש שנחשף אלינו ולקבל בפלט לקוח משלם לכל דבר. התהליך מבוצע באופן הדרגתי, מכיוון שלא תמיד אפשר פשוט לפנות לאדם זר,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 29, July

מדריך לשימוש בתוסף המהירות WP Rocket

לאף אחד כבר אין סבלנות יותר. כולם רוצים את הכל Instant. כשזה מגיע להרגלי הגלישה שלהם, אנשים הופכים לעוד יותר חסרי סבלנות. הם רוצים שהתוכן יוגש להם על מגש של כסף וכמה שיותר מהר. רגע אחד או שניים של טעינה

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 22, July

מדריך להקמת קמפיין בפייסבוק

פרסום בפייסבוק טומן בחובו קשת של יתרונות בעבור כל בעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו או בעבור המפרסם שעושה את זה בשבילו. מדובר במערכת פשוטה באופן יחסי ועוצמתית באופן אבסולוטי. היא מאפשרת לנו לעשות פרסום חכם, להגיע לאנשים הנכונים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 15, July

5 כלים לביצוע מחקר מילות מפתח

מילות מפתח מהוות חלק משמעותי מאוד בעבודה של כל מקדם אתרים ומפרסם בגוגל. מילות המפתח הן השלייה שמחברת בין הגולש לבין האתר המקודם. ההבנה בדבר באילו מילות מפתח משתמש הגולש הפוטנציאלי היא חשובה מאוד לביצוע מקצועי, מדויק וממיר של קידום

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 12, July

איך ליצור מודעה שתשפיע על הגולש?

תופתעו לשמוע שלמה שאתם כותבים במודעה שלכם יש משמעות אדירה על אחוזי ההקלה של מי שנתקלים בה. כל מילה שנבחר בה היא ברת משמעות ותשפיע על ה-CTR של המודעה. המלצתנו היא להשתדל לתת לגולש את מה שהוא חיפש – אם

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 08, July

  7 מאגרי תמונות לשימוש בחינם!

תחום זכויות היוצרים מפותח מאוד כיום, וכל שימוש בתמונה שיש לה זכויות יוצרים, ללא אישור מפורש מבעלי התמונה, יכול לזכות את מי שהפר את זכות היוצר בתביעה משפטית חמורה. אנשים רבים אינם מודעים לכך שאין אפשרות פשוט לגשת לגוגל, לחפש

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 04, July

10 דברים שכל מפרסם חייב לדעת על GDN

רשת ה-GDN או בכתיב מלא, ה-Google Display Network, כוללת מעל למיליון אתרים, בלוגים, אפליקציות וסרטונים ששותפים ברשת המדיה של גוגל. מדבר בכלי רב עוצמה שמאפשר לנו לבצע רימרקטינג, שזהו שיווק מחדש – מייצרים קמפיין לגולשים שהביעו מעורבות/עניין וכו’ במוצר/מותג וטרם

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 01, July

7 סוגים של פוסטים בפייסבוק

בין אם אתם מנהלים את הדף שלכם בעצמכם ובין אם אתם מעסיקים מנהל מדיה או כותב חיצוני, קיימים סוגים שונים של פוסטים שניתן לכתוב. יש לזכור שפרסום בפייסבוק הוא לא מדע מדויק, ולא משנה באיזו פרספקטיבה נבחן את זה. אין

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 28, June

קיבלתם עונש מגוגל? זה מה שאתם צריכים לעשות

איזה כובע אתם חובשים כאשר אתם שוקדים על קידום האתר שלכם? האם אתם מקדמים אותו באופן נכון, וכזה שמשחק לפי החוקים של גוגל? במידה ואתם: – לא מנסים להערים על האלגוריתם. – משקיעים בתוכן ובקריאייטיב שמעניקים ערך לגולש. – יוצרים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 24, June

המדריך לפרסום ממומן בגוגל – למפרסם מתחיל

ממשק הפרסום הפופולארי Google AdWords פועל לרוב על פי עיקרון ודינאמיקה של Pull – כשלקוח מחפש אותך, אתה רוצה להיות במקום הנכון ובזמן הנכון ולהופיע לו מול הפנים. אם הגולש מחפש מוצר או נותן שירות כלשהו, קידום ממומן שמבוצע באופן

לקרוא
0
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

-->