Taking too long? Close loading screen.
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

mm
נכתב ע”י:
2018 28, October

חוק הנגשת אתרים

אתרים ישראלים רבים צריכים להיות מונגשים לקהל הרחב, לרבות קהל של אנשים עם מוגבלויות שונות, כגון לקויות ראייה, לקויות שמיעה ועוד. המטרה היא כמובן לאפשר לכל אדם לקבל את אותה רמה של מידע אודות מוצרים ושירותים שונים המצויים ברחבי הרשת.

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 21, October

למה כדאי לכם להשקיע בסטורי באינסטגרם?

הנתונים מצביעים על מאות מיליוני צפיות יומיות בסטוריז שונים ברחבי האינסטגרם. זה לא מפתיע בהתחשב בכך שהסטורי בהחלט יושב “בול” על המכשיר הנייד שדרכו מבוצעת רוב הגלישה. השקעה בסטורי כיום היא בגדר להכות בברזל בעודו חם, והוא בהחלט לוהט, וזאת

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 14, October

למה כדאי לכם להשקיע בבלוג?

אתרים רבים כוללים בתוכם אזור שלם שמיועד לבלוג או במילים אחרות: כתבות ומאמרי תוכן. מדובר כיום במצרך יסוד לכל אתר שמכבד את עצמו ומבין כיצד עובד שיווק דיגיטלי, ובפרט פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני. בלוג איכותי עוזר למאמצי קידום האתר,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 07, October

כלים מדהימים ליצירת סרטונים מתמונות

וידאו הוא מוצר חם וחכם שמעביר תכנים חוויתיים ואינפורמטיביים בכיף ובקלות. אם אתם קצת מבינים בשיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית ויודעים לעסוק בפרסום בפייסבוק, באינסטגרם או פרסום בגוגל, אז אתם יודעים כמה יעיל ליצור ולערוך סרטונים ולהשתמש בהם על מנת לקדם

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 26, September

איך לכתוב כותרת שיווקית למייל?

כותרת לדואר אלקטרוני כתיבה והפצה של ניוזלטר היא אחת מהדרכים היעילות ביותר לתקשר עם רשימות תפוצה וקהל לקוחות קיים, בין אם מדובר באנשים שהשגתם דרך פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל או דרך העבודה השוטפת במרוצת הזמן. בין כל ערמות המיילים הנאספות

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 23, September

איך מעלים עוקבים באינסטגרם?

אינסטגרם הוא גם הדבר הנוכחי וגם הדבר הבא הבו-זמנית. השימוש בפלטפורמה המפעפעת והפופולארית מתאים ורלוונטי לסוגים רבים מאוד של אנשים, עסקים ומותגים. מעבר לפרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, בהחלט כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם ולחתור להשיג כמה שיותר עוקבים ומשתמשים שיצרו אתכם

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 22, August

 7 טיפים לשיפור ה-CTR במודעות הממומנות

בפרסום בגוגל קיימים טריקים רבים לשיפור ה-Click-Through Rate, הלא הוא אחוז ההקלקה על המודעות שלנו ב-Google AdWords. בעיקר בתחומים שבהם יש תחרות רבה על תשומת הלב של הגולש, כדאי לנצל את האפשרויות העומדות לרשותנו ולהשתמש באותם טריקים בצורה חכמה. אין

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 16, August

חשיבות ה-Rich Snippets – תוצאות עשירות בגוגל

כאשר האתר שלנו עולה בתוצאות החיפוש בגוגל, הוא יכול להופיע כ-snippet (תוצאה) רגילה או בתור  rich snippet – תוצאה עשירה. ההבדל העקרוני הוא בכמות המידע שמספק ה-snippet וכמות הנפח שהוא תופס בתוך ה-SERP – רשימת תוצאות החיפוש. קיימים מספר מאפיינים

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 12, August

 6 בלוגים ומגזינים שמומלץ לקרוא בתחום ה-SEO וה-PPC

מקדם אתרים בגוגל צריך כל הזמן להתעדכן, ללמוד ולשאוף להשתפר. קודם כל, כי יש הרבה מה לדעת. הסיבה השנייה היא שכל הזמן מתרחשים שינויים וחשוב להמשיך לעקוב אחריהם. הלמידה לעולם לא נגמרת. כל תחום דיגיטלי הוא תחום שעדיין מתפתח –

לקרוא
0
נכתב ע”י:
2018 08, August

 5 תוספי וורדפרס שיכולים לפגוע לכם בקידום האתר

בואו נודה בזה : למרות כל השיפורים והעדכונים שוורדפרס הציגה בשנים האחרונות, רוב האנשים שבונים את האתר שלהם בעצמם ויש להם ניסיון קודם עם המערכת, יתקינו כמה תוספים פופולאריים ברגע שהם יסיימו את ההתקנה. הסיבה היא שהיום עולה הדרישה הן

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 05, August

 7 אתרים שניתן לקבל מהם השראה

אנחנו בונים אתרים ונמשכים לקריאייטיב בצורה בלתי מוסברת. בגלל שאנחנו מי שאנחנו, אנחנו אוהבים מוחות קריאייטיביים שניתן לשאוב מהם השראה, ולא קשה למצוא כאלה על פני הקנבס הנפלא שהוא רשת האינטרנט. חוויית משתמש – UX – מהווה חלק בלתי נפרד מאתרי אינטרנט

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 01, August

יצירת משפך שיווקי דרך פייסבוק

משפך שיווקי הוא ההזדמנות ליצור מערכת יחסים הדרגתית ונכונה עם הגולש. הכוונה היא להכניס כקלט של המערכת שלנו את הגולש שנחשף אלינו ולקבל בפלט לקוח משלם לכל דבר. התהליך מבוצע באופן הדרגתי, מכיוון שלא תמיד אפשר פשוט לפנות לאדם זר,

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 29, July

מדריך לשימוש בתוסף המהירות WP Rocket

לאף אחד כבר אין סבלנות יותר. כולם רוצים את הכל Instant. כשזה מגיע להרגלי הגלישה שלהם, אנשים הופכים לעוד יותר חסרי סבלנות. הם רוצים שהתוכן יוגש להם על מגש של כסף וכמה שיותר מהר. רגע אחד או שניים של טעינה

לקרוא
0
mm
נכתב ע”י:
2018 22, July

מדריך להקמת קמפיין בפייסבוק

איך לפרסם בפייסבוק? פרסום בפייסבוק טומן בחובו קשת של יתרונות בעבור כל בעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו או בעבור המפרסם שעושה את זה בשבילו. מדובר במערכת פשוטה באופן יחסי ועוצמתית באופן אבסולוטי. היא מאפשרת לנו לעשות פרסום חכם,

לקרוא
0
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

-->