Taking too long? Close loading screen.
mm

5 עדכונים אחרונים שביצעו בגוגל אדס

גוגל היא חברה עולמית שכבר במשך כמה עשורים (!) מלווה אותנו בחיפוש אחר כל אלמנט או מידע ברשת. זאת החל מחיפוש אחר מושגים שקשורים לעולם עצמו, עד לחיפוש מוצרים, בעלי מקצוע, חיפוש אחר שירותים שונים, אחר בני זוג, אוכל, בעלי חיים – וכן, המגוון עוד רחב וכמעט אינסופי…

מידע אודות גוגל אדס

גוגל אדוורדס (באנגלית AdWords) הוא מקור ההכנסות העיקרי של גוגל, והוא מאפשר קידום ושיווק ברשת באמצעות תשלום לגוגל על פי כניסות (הקלקות), או באמצעות תשלום אודות הופעות ברשת. בכך ניתן לפרסם מודעות בכל תחום, זאת באמצעות מגוון עצום של מודעות שנמצאות בראש דף החיפוש או בצד שלו. הפרסום מתאים עבור עסקים, ארגונים, חברות ושאר פרסומים שהועלו כמודעה ברשת.

אז מהם החידושים האחרונים שחשוב להכיר?

אם אתם רוצים לבצע פרסום בגוגל רצוי שתפנו אל חברות מקצועיות שעוסקות בתחום ויכולות להציע לכם – לצד קידום אתרים אורגני – שירותים כמו: בניית אסטרטגיה, אפיון האתר ובית העסק, שירותי עיצוב ובניית אתרים, ניהול SEO, הקמת קמפיינים ושאר שירותים שנועדו לקידום בית העסק שלכם.

כאשר אתם בוחרים חברה טובה, שימו לב כי המומחים שלה מעודכנים בחידושים של גוגל אדס, כמו:

1. ריכוז שינויים לפי סדר כרונולוגי – גוגל אדוורס מרכזת כעת את השינויים בסדר כרונולוגי. בכך יהיו עדכונים עם לינקים למסמכי הסבר מפורטים. הפיצ’רים החדשים יספקו את הדרך להנות מסרטוני הדרכה אודות הפיצ’רים החדשים.

2. הקניית טיפים קצרים לניהול הפלטפורמה – שינוי נוסף שיעזור לכם להשיק קמפיין אדוורדס בצורה מיטבית, הוא פרסום טיפים חיוניים לכתיבת מודעות בצורה נכונה. יצירת קמפיין באדוורדס. ניהול בידים יעיל. שימוש במובייל כפלטפורמה וכדומה.

3. שינוי בדרך בה יוצגו כוכביות – בשנה האחרונה, שינתה גוגל את הדרך בה היא מציגה כוכביות אשר מציגות ביקורת של מנהלי אתרים. בכך לא יתאפשר זיוף ביקורות, בעוד שכוכביות ביקורת יוצגו אחרי אישור בלבד. הדרך להעביר ביקורת על אתרים, תעשה כעת באמצעות בלוג של מנהלי אתרים. זאת למען מניעת זיופים. שינוי זה חל בשל יותר מידי כוכביות ביקורת שהוצגו בעת החיפוש. לכן החליטה גוגל לפקח על הכוכביות ולסנן ביקורות מזויפות.

4. הורדת הפרמטר שמציג את ממוצע מיקום הביטויים במודעות – אחד החידושים אותם ביצעה גוגל אדוורדס קשור להורדת מיקום הביטויים במודעות. בגוגל אדס אפשר להציג את מצב המודעה על פי חשיפות, קליקים ומיקום המודעה בעמוד התוצאות. כעת לא יהיה פרמטר שמציג את מיקום הביטויים, אלא חבילה של ערכים שישקפו ביצועי מכירה של המפרסם.

5. גוגל אדס לא תאפשר הצגה מוקדמת של מודעה – אחד השינויים שביצעה גוגל, נוגע לאפשרות להציג מודעות, מוקדם ולעיתים קרובות. גוגל מעלימה את האפשרות להפיץ מודעות מוקדם ובאופן תכוף, משום שעד כה השימוש בהפצה מוקדמת לא היה תמיד נכון. עם זאת תינתן האופציה להציג מודעות בתקופות טובות יותר, כך שהקמפיין יהיה ממוקד. בהצלחה!

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

Facebook Pagelike Widget
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0