הנתונים מצביעים על מאות מיליוני צפיות יומיות בסטוריז שונים ברחבי האינסטגרם. זה לא מפתיע בהתחשב בכך שהסטורי בהחלט יושב “בול” על המכשיר הנייד שדרכו מבוצעת רוב הגלישה. השקעה בסטורי כיום היא בגדר להכות בברזל בעודו חם, והוא בהחלט לוהט, וזאת
אתרים רבים כוללים בתוכם אזור שלם שמיועד לבלוג או במילים אחרות: כתבות ומאמרי תוכן. מדובר כיום במצרך יסוד לכל אתר שמכבד את עצמו ומבין כיצד עובד שיווק דיגיטלי, ובפרט פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני. בלוג איכותי עוזר למאמצי קידום האתר,
וידאו הוא מוצר חם וחכם שמעביר תכנים חוויתיים ואינפורמטיביים בכיף ובקלות. אם אתם קצת מבינים בשיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית ויודעים לעסוק בפרסום בפייסבוק, באינסטגרם או פרסום בגוגל, אז אתם יודעים כמה יעיל ליצור ולערוך סרטונים ולהשתמש בהם על מנת לקדם
כותרת לדואר אלקטרוני כתיבה והפצה של ניוזלטר היא אחת מהדרכים היעילות ביותר לתקשר עם רשימות תפוצה וקהל לקוחות קיים, בין אם מדובר באנשים שהשגתם דרך פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל או דרך העבודה השוטפת במרוצת הזמן. בין כל ערמות המיילים הנאספות
אינסטגרם הוא גם הדבר הנוכחי וגם הדבר הבא הבו-זמנית. השימוש בפלטפורמה המפעפעת והפופולארית מתאים ורלוונטי לסוגים רבים מאוד של אנשים, עסקים ומותגים. מעבר לפרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, בהחלט כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם ולחתור להשיג כמה שיותר עוקבים ומשתמשים שיצרו אתכם
בפרסום בגוגל קיימים טריקים רבים לשיפור ה-Click-Through Rate, הלא הוא אחוז ההקלקה על המודעות שלנו ב-Google AdWords. בעיקר בתחומים שבהם יש תחרות רבה על תשומת הלב של הגולש, כדאי לנצל את האפשרויות העומדות לרשותנו ולהשתמש באותם טריקים בצורה חכמה. אין
כאשר האתר שלנו עולה בתוצאות החיפוש בגוגל, הוא יכול להופיע כ-snippet (תוצאה) רגילה או בתור rich snippet – תוצאה עשירה. ההבדל העקרוני הוא בכמות המידע שמספק ה-snippet וכמות הנפח שהוא תופס בתוך ה-SERP – רשימת תוצאות החיפוש. קיימים מספר מאפיינים
מקדם אתרים בגוגל צריך כל הזמן להתעדכן, ללמוד ולשאוף להשתפר. קודם כל, כי יש הרבה מה לדעת. הסיבה השנייה היא שכל הזמן מתרחשים שינויים וחשוב להמשיך לעקוב אחריהם. הלמידה לעולם לא נגמרת. כל תחום דיגיטלי הוא תחום שעדיין מתפתח –
בואו נודה בזה : למרות כל השיפורים והעדכונים שוורדפרס הציגה בשנים האחרונות, רוב האנשים שבונים את האתר שלהם בעצמם ויש להם ניסיון קודם עם המערכת, יתקינו כמה תוספים פופולאריים ברגע שהם יסיימו את ההתקנה. הסיבה היא שהיום עולה הדרישה הן
אנחנו בונים אתרים ונמשכים לקריאייטיב בצורה בלתי מוסברת. בגלל שאנחנו מי שאנחנו, אנחנו אוהבים מוחות קריאייטיביים שניתן לשאוב מהם השראה, ולא קשה למצוא כאלה על פני הקנבס הנפלא שהוא רשת האינטרנט. חוויית משתמש – UX – מהווה חלק בלתי נפרד מאתרי אינטרנט
משפך שיווקי הוא ההזדמנות ליצור מערכת יחסים הדרגתית ונכונה עם הגולש. הכוונה היא להכניס כקלט של המערכת שלנו את הגולש שנחשף אלינו ולקבל בפלט לקוח משלם לכל דבר. התהליך מבוצע באופן הדרגתי, מכיוון שלא תמיד אפשר פשוט לפנות לאדם זר,
לאף אחד כבר אין סבלנות יותר. כולם רוצים את הכל Instant. כשזה מגיע להרגלי הגלישה שלהם, אנשים הופכים לעוד יותר חסרי סבלנות. הם רוצים שהתוכן יוגש להם על מגש של כסף וכמה שיותר מהר. רגע אחד או שניים של טעינה
איך לפרסם בפייסבוק? פרסום בפייסבוק טומן בחובו קשת של יתרונות בעבור כל בעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו או בעבור המפרסם שעושה את זה בשבילו. מדובר במערכת פשוטה באופן יחסי ועוצמתית באופן אבסולוטי. היא מאפשרת לנו לעשות פרסום חכם,
מילות מפתח מהוות חלק משמעותי מאוד בעבודה של כל מקדם אתרים ומפרסם בגוגל. מילות המפתח הן השלייה שמחברת בין הגולש לבין האתר המקודם. ההבנה בדבר באילו מילות מפתח משתמש הגולש הפוטנציאלי היא חשובה מאוד לביצוע מקצועי, מדויק וממיר של קידום