כשגוגל בכבודה ובעצמה אומרת שהיא עומדת לעשות את השינוי הגדול ביותר שנעשה בממשק ה-Adwords בחמש עשרה השנים שעברו מאז הקמתו, לנו זה נראה כמו משהו שמחובותינו לכתוב עליו ולעדכן אתכם. מה נשתנה הלילה הזה? אנחנו יודעים שההקדמה הזו עשתה אתכם
השפעת הפקדים על חווית המשתמש באתר ישנה חשיבות רבה בבחירת תפריטים, כפתורים וקישורים בכדי ליצור חווית משתמש טובה באתר (וכדי למנוע נטישה של משתמשים שתוריד את ציון האיכות מול האלגוריתם של גוגל). פוסט זה מבוסס על הקורס “תכנון ועיצוב חווית משתמש”
אם יש לכם בעיה ב”תקציב הסריקה” באתר ואתם מעוניינים שגוגל יסרוק את כל האתר בתדירות ובמהירויות גבוהות יותר – ישנם לא מעט דברים שאפשר לעשות. רוב האנשים חושבים שמנוע החיפוש מחפש בכל האינטרנט ברגע שמקלידים בו שאילתה. רחוק מן האמת.
האם ניתן באמצעות יצירת תרשים גאנט לייעל ולתעל את פרויקט קידום האתר שלכם? אפשרי בהחלט, במיוחד אם אתם רוצים להראות תוצאות ללקוחות שלכם. בכדי להצליח להגיע לתוצאות, חשוב לתכנן מראש את סדר הפעולות לפי רצף של זמן בעזרת תרשים גאנט.
וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן נפוצה ונוחה מאד לתפעול עבור מנהלי אתרים ומקדמי אתרים הודות למכלול האפשרויות שבה כגון העלאת תכנים בדפים, בפוסטים ובמודולים נוספים כגון שאלות ותשובות. המערכת ידידותית למנועי החיפוש מבחינת אופטימיזציה של תגי המטא (באמצעות התקנת תוספים
אחד הכלים החשובים לכל בעל אתר אינטרנט המעוניין לדעת מה עושים באתר שלו, הוא גוגל אנליטיקס. מדובר בכלי חשוב בתחום קידום אתרים, הוא מאפשר לך לעקוב אחרי המשתמשים שגולשים באתר שלכם ולאסוף מידע אודותם בעזרת הטמעת קוד אנליטיקס באתר. בעזרת המידע
Search Console, הידוע בשמו הקודם כ-Webmaster Tools, הינו ממשק חינמי מבית גוגל הנותן תמונת מצב אינפורמטיבית על האתר ומתאים בעיקר למקדמי אתרים אורגני. המדריך נועד להכיר לכם את הכלי על מנת שתוכלו לתעל את עבודתכם על האתר. בכדי לעבוד עם
שלושת הגורמים לדירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל הינם תוכן, קישורים ו-Rankbrain. מה זה בכלל Rankbrain? ומה כדאי לשאול את עצמנו בעת בניית אסטרטגיית SEO לאתר? בימים האחרונים, הרשת סוערת בעקבות ידיעה שפורסמה ב-Searchengineland על שלושת הגורמים העיקריים שמשפיעים על דירוג
חישוב עלות הקמה והרמה של הקמפיין עלות הקמת הקמפיין בגוגל תלויה בסדר גודל של התקציב אותו קובע המפרסם. עבור כל מילת מפתח יש מחיר מינימלי לעמוד הראשון שיכול להשתנות בכל רגע ביום. לדוגמה, המחיר עבור פרסום לילדים, יהיה יקר יותר
פלטפורמת אאוטבריין היא ללא ספק המהלך המסחרי-האינטרנטי המעניין ביותר שקרה ברשת מאז שגוגל הכניסה לתמונה את אדסנס ואת אדוורדס. חברת הסטארטאפ הישראלית כבר הספיקה לנגוס בנתח העצום של שוק השיווק הדיגיטלי, תחום שמגלגל מיליארדים בשנה, סכומים המטפסים בכל רבעון. את
אנחנו יודעים איך זה לנהל עסק. המשימות הן אינסופיות, צריך לנהל עובדים, למלא טפסים, להעניק שירות לקוחות ויש אינסוף אימיילים לענות להם וכשמגיע סוף היום, למי יש עוד כוח לעבוד על התמונה שתהייה מספיק מושלמת בשביל להתפרסם בעמוד העסקי בפייסבוק?