אתר האינטרנט יכול להכיל כמויות עצומות של עמודים, קבצים, מדיה וספריות. העניין הוא שלא תמיד אנו רוצים שגוגל יסרוק את כל הדברים הללו, במיוחד כשלגוגל יש תקציב סריקה מוגבל. כלומר גוגל לא תמיד יסרוק את כל העמודים באתר ביום אחד,
תג קנוניקל הוא קוד HTML שהמטרה העיקרית שלו היא למנוע סריקה של עמודי תוכן משוכפלים. ברוב האתרים, בעיקר באתרי מסחר שמוכרים מוצרים דומים נוצר מצב של תוכן משוכפל, כלומר לא תמיד דואגים לתיאור שונה וייחודי לכל עמוד מוצר אלא שמים
Google My Business היא פלטפורמה לעסקים מקומיים של גוגל, בעזרתה ניתן להגדיל את החשיפה של העסק בגוגל, לשתף מידע עם הגולשים ולקבל ביקורות ותובנות מלקחותיכם. גולשים שמחזיקים בחשבון ג’ימייל, יכולים להירשם ולהשתמש בה. כל מי שעוסק בתחום קידום אתרים אורגני ופרסום
כל בעל עסק שהתנסה בפרסום באינטרנט, וודאי יודע שפייסבוק מהווה את אחד המקומות היותר אטרקטיביים נכון להיום לפרסום. פרסום בפייסבוק דורש היכרות מעמיקה עם הרשת החברתית וחשוב שתדעו, שלא די בכך שתפתחו עמוד עסקי, אלא אתם מוכרחים לדעת לנהל ולקדם
כל מקדם אתרים בשלב זה או אחר של הקריירה שלו יצטרך לבצע מעבר אתר, בין אם מדובר במעבר למערכת ניהול חדשה או מעבר לדומיין חדש לחלוטין. לא משנה איך תסתכלו על זה, מדובר בתהליך שצריך לעשות אותו בזהירות וביסודיות, אחרת
עבודה בזירה האינטרנטית לעיתים קשה וסיזיפית, ולכן קיימים מאות אם לא אלפי תוספים לכרום שיכולים להקל על חיינו, גם אם זה בדברים הקטנים. במאמרנו אציג עוד 7 תוספים לכרום שיכולים להקל משמעותית על העבודה שלכם. מדובר בתוספים שהם מאד מיוחדים
לא תמיד קל לקדם אתר, במיוחד כשיש תחרות גדולה וכמות האתרים שצצים גדלה. אם כבר, כיום אומרים שאם אין לעסק אתר אינטרנט משמע שהוא לא קיים. במאמרנו היום, נמליץ על 7 תוספי כרום שיוכלו לסייע משמעותית לכל מקדם אתרים. אנו
בתחום קידום אתרים שחור אחת השיטות לקידום האתר היא Negative SEO – קידום אתרים שלילי. בשיטה זו מנסים לפגוע באתרים של המתחרים בכל דרך אפשרית, גם אם היא לא חוקית, כאשר המטרה העיקרית היא להוריד את הדירוגים שלהם לתחתית ולהוביל
בהמשך למאמרנו על White hat SEO בו הסברנו על הגישה ועל הטכניקות, היום נתמקד ב-Black hat SEO. ישנם מקדמי אתרים אורגניים שדוגלים בגישה זו, ונוקטים על פיה בלבד וישנם שמשלבים את הגישה עם גישת White hat בהתאם לצורך. בגישת ה-Black
בואו לא נהיה נאיבים, מעבר לחזון של פייסבוק לחבר בין אנשים, לפייסבוק ישנה עוד מטרה קטנה וקיקיונית והיא… להרוויח כסף. כיצד פייסבוק מרוויחה כסף? פרסומות כמובן. בזמן שאנחנו גולשים באפליקציה או באתר, הפיד שלנו הופך לשטח נדלנ”י עליו נעשות מיליוני
אז מגיע לכם מזל טוב, סיימתם לבנות את האתר שלכם, הוא מרשים, מכיל מאות מוצרים ועכשיו אתם מחכים ללקוחות שבאים טיפין טיפין. אבל זה לא מספיק טוב, הרי השקעתם אלפי שקלים ויותר באתר, עמלתם ימים על הזנת המוצרים ועדיין, אתם
אין ספק שקידום אתרים אורגני (SEO) הוא תחום עם החזר ההשקעה הגבוה ביותר בשיווק באינטרנט. יש אינספור מאמרים, שיעורים, קורסים ומדריכים שמלמדים SEO אבל שמתי לב שכולם מתרכזים בפתרון בעיות או באיך להגיע לטופ. במשך זמן רב, מה שהיה חסר לי
אמ;לק – כמעט כולם. וכנראה שגם את\ה אנשים רבים מתייעצים איתי לגבי פרסום העסק שלהם בזירה הדיגיטלית. באיזו פלטפורמה לפרסם? קידום אתרים בגוגל? קידום בפייסבוק? עם איזה תוכן? לאיזה קהל? עם איזה ספק? העצה הראשונה שלי היא תמיד, לפני הכל.
המטרה של כל מקדם אתרים אורגני, היא להביא את האתר שלו למקום הראשון בתוצאות החיפוש, אך השאלה היא באיזו גישה לקדם את האתר? ישנן 2 גישות עיקריות בתחום קידום אתרים: White Hat SEO ו- Black Hat SEO. יש כאלו שבוחרים