Taking too long? Close loading screen.
mm

7 תוספים לכרום שכל מקדם אתרים צריך להכיר

לא תמיד קל לקדם אתר, במיוחד כשיש תחרות גדולה וכמות האתרים שצצים גדלה. אם כבר, כיום אומרים שאם אין לעסק אתר אינטרנט משמע שהוא לא קיים. במאמרנו היום, נמליץ על 7 תוספי כרום שיוכלו לסייע משמעותית לכל מקדם אתרים. אנו נעזרים בתוספים הללו ואין סיבה שגם אתם לא תשתמשו בהם:

תוסף למקדם אתרים seo 1 clickSEO META in 1 click

מדובר בתוסף מאד נוח לשימוש המאפשר לך לקבל נתונים על האתר מבחינת ה-SEO בלחיצה אחת.

תוסף למקדם אתרים seo 1 click

התוסף מציג לך את הנתונים הבאים:

1. כותרות SEO ו- Meta description – איזו כותרת SEO מוצגת בתוצאות החיפוש ואיזה תיאור מופיע. הוא גם דואג לציין לך אם עברת את כמות התווים המומלצת לכותרת/תיאור. קחו בחשבון שהתוסף מוגבל לכמות תווים של 155 ולא לכמות תווים של 230.

2. איזה URL יש לאתר, מהי כתובת הקנוניקל שלו, האם קיים Robot Tag, איזו שפה מופיעה באתר.

3. האם קיימות כותרות H1, H2, H3 וכן הלאה. כמו כן הוא גם מציין כמויות לכל סוג כותרת ואילו כותרות מוגדרות ככותרת H1 או כותרת H2. כך תוכלו לראות אם יש יותר מכותרת H1 אחת.

4. תמונות – כמה תמונות קיימות באתר, כמה מהן מכילות תג ALT וכמה מהן מכילות Title.

5. קישורים – כמות הקישורים היוצאים מהאתר, כמות הקישורים הפנימיים וכמות הקישורים הייחודיים.

6. ועוד

היתרון בתוסף זה הוא שניתן לקבל בעזרתו מידע על מצב ה-SEO באתרים אחרים ומתחרים.

nofollowNoFollow

מדובר תוסף שבודק את הקישורים הקיימים בעמוד עליו אתם נמצאים, אם הם סומנו בתג Nofollow. בעזרת התוסף תוכלו לדעת אם מאמר המכיל קישורי קרדיט/הפניות שפרסמתם בבלוג או באתר אחר, קיבלו תג Dofollow או שסימנו אותן כ-Nofollow. ניתן לדעת אם קישור סומן כ-Nofollow על ידי ריבוע אדום מקווקו המופיע סביבו:

המטרה של תג Nofollow היא למנוע מגוגל לסרוק את הקישור המפנה לאתר החיצוני, בכדי שלא להעביר לו כוח.

Clear cache

מדובר בתוסף מאד שימושי למקדמי אתרים ולמפרסמים. בעזרת לחיצה על התוסף ניתן לנקות את המטמון שנצבר בדפדפן ואז לראות את הגרסה העדכנית ביותר של האתר עם השינויים האחרונים שבוצעו בו. התוסף יעיל במקרה שביצעתם שינויים באתר ולא רואים אותם, או במקרים בהם אתם לא רואים את השינויים שהמתכנתים ביצעו באתר אבל הם כן רואים.

Alt Attribute Viewer

מדובר בתוסף שמציג לך את כל תגי ה-Alt שהוגדרו לתמונות, אם בכלל. הוא מסמן לך Empty אם חסר תג Alt ואם הוא קיים, הוא מציג לך את הטקסט שהוגדר בתג זה. ניתן להפעיל אותו כך שיציג את תגי ה-Alt בעת הצורך.

Check My Links

מדובר בתוסף לבדיקת הקישורים בעמוד עליו אתם נמצאים. התוסף בודק אם הקישורים/ההפניות תקינות ודואג לסמן את הקישורים השבורים.

כך תוכלו לדעת אם הקישורים או ההפניות באתר שלכם תקינות או להיפך לגלות קישורים שבורים באתרים אחרים ולהתריע עליהם לבעלי האתר עם הצעה לקישור חלופי.

Tag Assistant

תוסף יעיל וחשוב לכל מי שעוסק בפרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני, בעצם לכל מי שמשווק את האתר שלו בזירה הדיגיטלית ורוצה לעקוב אחרי הנתונים. בכדי לאסוף נתונים על הטראפיק הנכנס לאתר או לקבל נתונים על האתר צריך להטמיע קודים שונים באתר. למשל קוד אנליטיקס, או קוד של Google Tag Manager. תוסף זה מציג את הקודים שהוטמעו באתר בצירוף מספר זהות. קוד שלא הוטמע בצורה נכונה יסומן בצבע אדום עם הודעת שגיאה, קוד שהוטמע בצורה נכונה יוצג בצבע האופייני לו למשל כחול משויך לאנליטיקס ולתג מנג’ר וירוק משויך לתגים של Google AdWords .

Open SEO Stats

מדובר בתוסף שמספק מידע כללי על האתר: כמות הדפים שאונדקסו בסוגי מנוע חיפוש שונים כגון גוגל, בינג, yandex, baidu ועוד, מידע על הכותרות, התיאורים, הקישורים וההפניות הקיימות באתר, דירוג אלקסה, מדד מהירות האתר, האם קיימים קבצי Robots  ו- Sitemap ועוד. בנוסף ניתן לדעת דרך התוסף מתי גוגל אינדקס את האתר בפעם האחרונה. זהו תוסף נחמד ויעיל שעוזר לך לקבל תמונת מצב על האתר.

תהנו!

mm
נכתב ע”י:

נירית טלר מעוז, מנהלת SEO ותוכן בחברת אוורסט. התחילה מניהול אתרי תוכן ובלוגינג והתגלגלה לתחום ה-SEO. עשתה תואר ראשון בתקשורת במרכז הבינתחומי ושימשה כמנהלת תוכן במועדון היזמות. רוקדת סלסה קרוב ל-7 שנים, בעיקר סלסה קובנית וקיזומבה :)

Facebook Pagelike Widget
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0