Taking too long? Close loading screen.
mm

5 טיפים למתחילים בפרסום ממומן

בניגוד לקידום אתרים אורגני, בו האתר שלכם מופיע כחלק מתוצאות החיפוש על פי האלגוריתם של גוגל, שהוא תהליך שאורך חודשים – הקידום הממומן מאפשר זינוק מיידי אל מעלה תוצאות החיפוש, בדרך כלל בעמוד הראשון של גוגל בביטויי מפתח נבחרים.

הכלי המאפשר פרסום בגוגל הוא כלי חכם וידידותי למשתמש, אבל חשוב לדעת כי ניהול ההגדרות, גם אלה המתקדמות, יוזיל את הקמפיין שלכם ויהפוך אותו יעיל יותר. אם אתם מתחילים בפרסום ממומן בגוגל, ומעוניינים לנהל את הקמפיינים שלכם בעצמכם, נמליץ לכם להתחיל בקטן, ללמוד את הכלי מלפני ולפנים – ולהתעדכן בחידושים, כדי לאפשר לעצמכם קמפיינים רווחיים.

מעוניינים לשמוע עוד על פרסום ממומן? שישה טיפים למתחילים בתחום, שיסייעו לכם לבנות מסע ממומן מוצלח.

1 – בחרו ביטויי מפתח בקפידה

המפתח לקמפיין מוצלח של פרסום ממומן היא בחירה נכונה בביטויי מפתח. קמפיין מוצלח במיוחד יהיה כזה שיזהה ביטויי מפתח רלוונטיים, שהחיפושים עבורם גבוהים והתחרות מועטה. המחיר לקליק (ה – BID) יהיה נמוך במקרים הללו, והביצועים טובים ויעילים. השתמשו בכלי ביטויי המפתח של גוגל (ה – Keyword Planner) ובחרו ביטויי מפתח רלוונטיים ויעילים

2 – הפכו את ביטויי המפתח שלכם לרלוונטיים עבור הקמפיין

בחירת ביטויי מפתח היא רלוונטית בתכנון הקמפיין, מפני שככל שהביטויים יהיו חלק מהקמפיין שלכם – העלות לקליק ויעילות המופעים של המודעות שלכם יהיו גבוהים. הוסיפו את ביטויי המפתח החשובים גם למודעות בקמפיין וגם לדף הנחיתה שהמודעה שלכם מפנה אליו.

3 – הגבילו ונהלו את התקציב היומי

גוגל מספק שפע של כלים לניהול התקציב היומי, כולל הגבלת מופעי המודעות של הפרסום הממומן שלכם למספר שעות ביום. כך תבטיחו אופטימיזציה של פעילות הקמפיין תחת תקציב חודשי קבוע פחות או יותר.

4 – צרו דף נחיתה יעיל וממותג

אם המודעות שפרסמתם בקמפיין שלכם הן יעילות אבל אתם עדיין לא מקבלים פניות מהקמפיין, חשוב שתבצעו אופטימיזציה לדף הנחיתה שלכם. שינויים קלים כמו הופעת מספר הטלפון שלכם במיקום בולט, כותרות קליטות ושיווקיות יותר או טופס ממועט בשדות חובה למילוי אשר מבטיח הנחה, מידע חינם או מתנה אחרת בעלת ערך, עשויים להגדיל את יעילות הקמפיין מבלי לבצע שינויים בקמפיין עצמו.

5 – בצעו בדיקות A/B

לעיתים, היעילות של מודעה אחת, או חוסר היעילות שלה, היא בלתי צפויה. על מנת לאפשר לעצמכם בחירה במודעה היעילה ביותר, צרו מספר גרסאות עבור אותה מודעה ואפשרו לשתיהן לרוץ בקמפיין תוך שאתם עוקבים אחר יעילות שתי המודעות. השוו בין יעילות שתי המודעות (העלות לקליק וכמות ההמרות), ואז בחרו את המודעה היעילה יותר.

בהצלחה

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

Facebook Pagelike Widget
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0