כמה עולה לפרסם בגוגל אדוורדס
חישוב עלות הקמה והרמה של הקמפיין
עלות הקמת הקמפיין בגוגל תלויה בסדר גודל של התקציב אותו קובע המפרסם. עבור כל מילת מפתח יש מחיר מינימלי לעמוד הראשון שיכול להשתנות בכל רגע ביום. לדוגמה, המחיר עבור פרסום לילדים, יהיה יקר יותר בשעות היום וזול יותר בשעות הלילה, אך המחיר הפרטני לכל מפרסם נקבע גם לפי הביצועים של המודעה שלו ושל מודעות אחרות בהן השתמש בעבר. למרות זאת, אם לא רוצים לחרוג ממסגרת של תקציב חודשי, אפשר להגדיר תקציב מקסימלי ליום. התקציב יכול להיקבע בתוך המערכת של Google AdWords באופן אוטומטי או על ידי המפרסם שמנהל את הקמפיין.
במידה והתקציב נקבע באופן אוטומטי, המערכת של גוגל תשאף להציג את המודעה המתאימה לכמה שיותר שעות ביום. במקרים בהם התקציב מוגבל וגם המחיר שמוצע לקליק נמוך, ייתכן כי המודעה תזכה לחשיפה מועטה, במיוחד בזירות תחרותיות בהן המחיר עבור כל מילת מפתח הוא גבוה.
אם התקציב ינוהל על ידי המפרסם שמנהל את הקמפיין, אז הוא ידאג לכך שגוגל לא תגבה יותר מהתקציב החודשי שנקבע. המפרסם עדיין יוכל להשתמש בהצעות האוטומטיות של Google AdWords או לשנות אותן באופן דינמי. אנחנו נדאג לעקוב אחר החשבון באופן יום יומי על מנת למקסם את התקציב של הלקוח.
הערכת עלויות לפרסום בגוגל אדוורדס:
- עלות הקמת קמפיין חד פעמי הכולל בתוכו מחקר מילות מפתח לפרסום בגוגל, קופירייטינג למודעות, רישום החברה ב- “Google לעסק שלי”
1050 ש”ח – 3,500 ש”ח (המחיר תלוי בגודל ובמורכבות הקמת הקמפיין).
- דמי ניהול קמפיין חודשי – תקציב הפרסום לניהול קמפיין חודשי ב- Google Adwords, נתון לשינוי בכל שלב, ללא כל התחייבות מצד הלקוח לתקציב פרסום חודשי