Taking too long? Close loading screen.
mm

חשיבות ה-Rich Snippets – תוצאות עשירות בגוגל

כאשר האתר שלנו עולה בתוצאות החיפוש בגוגל, הוא יכול להופיע כ-snippet (תוצאה) רגילה או בתור  rich snippet – תוצאה עשירה. ההבדל העקרוני הוא בכמות המידע שמספק ה-snippet וכמות הנפח שהוא תופס בתוך ה-SERP – רשימת תוצאות החיפוש. קיימים מספר מאפיינים שניתן להוסיף על מנת להעשיר את התוצאה שלנו ברשימת התוצאות המתקבלות, וזאת בהתאם לסוג העסק. אפשר להוסיף מידע על תאריכי אירועים ומופעים, מחירים, דירוג וביקורות של מוצרים, וידאו כתצוגה מקדימה, מיקום עסק מקומי, מידע על סרטים ומסעדות – ועוד. המידע הנוסף מופיע כחלק מהתוצאה שלנו ומעשיר אותה באופן ניכר.

מה שקורה בפועל, זה שאנחנו יכולים לעזור לאלגוריתם למצוא נקודות מסוימות – פיסות מידע חשובות – שאנו רוצים שהוא יציג לגולש שנחשף לאתר שלנו. אותן פיסות מידע הן בעלות אינטרס משמעותי עבורנו. בראש ובראשונה, הן כוללות מידע חשוב שמציג את האתר שלנו ואת העסק שלנו בצורה טובה וחיובית או שמספק לגולש מידע חשוב שהוא בדיוק מחפש. בכך אנחנו מגדילים את הסיכוי שהוא יכנס לאתר ומגדילים את הטראפיק אליו. בנוסף, בדרך הזאת אנחנו גם משפרים את הקידום האורגני של האתר במרוצת הזמן, בגלל שה-CTR המשתפר שלנו משפיע גם על דירוג האתר ב- PageRankשל גוגל.

מוצרים

ניתן להציע להציג את מחיר של מה שאנו משווקים ומוכרים באתר ולספק מידע נוסף לגביו, כולל תמונה, ביקורות גולשים, תיוגי מוצר ודירוג ממוצע. בכל הנוגע למחיר, אם הגולש חיפש סדרת מוצרים מסוימת, ואנחנו מציעים אותה ונופיע לו כאפשרות בתוצאת החיפוש, נוכל לבחור לכלול את טווח המחירים – מהזול ליקר. זה רלוונטי כאשר הגולש מבצע חיפוש כללי יחסית, ולא חיפוש של מוצר מסוים מאוד בתוך הסדרה.

כאשר הוא מחפש מוצר ספציפי יותר, ניתן להציג מחיר אחד במקום טווח מחירים. אם קיימות אפשרויות בתוך עמוד המוצר לשדרג אותו או להוסיף לו אלמנטים, מומלץ להציג את המחיר הבסיסי והזול ביותר, וללא תוספת משלוח, וכך לתפוס את העין שלו ולשכנע אותו להקליק. ברור שמחיר זול מושך יותר, ואם הוא מעוניין לשדרג את המוצר או לרכוש מוצר יקר יותר, הוא יכול לעשות את זה בעצמו בעת הרכישה.

המוצר מקבל ביקורות איכותיות מצד הגולשים? מעולה. תציגו את כמות הכוכבים או הציון הממוצע לראווה, כולל כמות הדירוגים שהצטברו עד עתה. כאשר גולש מחפש את מה שאתם משווקים, הביקורות והדירוג הממוצע שניתן לו על ידי גולשים אחרים מהווה קריטריון קריטי מאוד בבחירה. עצם כך שהגולש רואה דירוג גבוה מאשש עבורו שיש כאן הצעה מעניינת ואמינה ושכדאי לבדוק אותה.

אירועים

אם אתם משווקים אירוע מסוים, כמו הרצאה, קונצרט, פסטיבל או מופע סטאנד-אפ, ניתן לכלול את התאריכים הקרובים לאותו אירוע וגם את מיקום ושם האולם או ההיכל שבו הוא מתקיים. בדרך זאת, מי שמחפש את האירוע יכול לקבל בקלות ובמהירות את המידע שהוא מחפש, וכאשר הוא רואה את תקציר המידע הרלוונטי בתוך התוצאה העשירה, סביר שהוא גם ילחץ עליה וירכוש כרטיסים בפנים. יש לציין שהאפשרויות הללו רלוונטיות רק עבור אירועים עתידיים, ולא אירועי עבר.

סרטים

כאשר אנחנו משווקים סרט מסוים, ניתן לכלול מידע בנוגע למיקום שבו הוא מתקיים, שעות ההצגה, ביקורות ודירוגים ופרטים נוספים לגבי השחקנים, היוצרים והז’אנר שלו, בדומה לקטגוריית המופעים.

עסקים מקומיים

ניתן לכלול פרטים חשובים הרלוונטיים לעסק, כמו למשל: קטגוריה, טלפון, כתובת, ביקורות, שעות פתיחה ומיקום. זהו מידע חשוב ורב ערך עבור הגולש.

מסעדות

אנשים מחפשים אוכל ומסעדות בגוגל, והרבה. כאשר אנחנו משווקים מסעדה, ניתן להוסיף את הכתובת שלה, ביקורות ודירוגים, שעות פתיחה, טווח מחירים, סוג האוכל, אמצעי ליצירת קשר, קישור לתפריט – ועוד. כל מידע ספציפי שנכלול יקל על הגולש ויגדיל את הסיכוי שיבחר במסעדה שלנו. כך הוא לא יצטרך לפנות, אלא יקבל את כל המידע בקלות בעצמו.

אפליקציות

ניתן לכלול את שם האפליקציה, המפרסם שלה, ביקורות ודירוגים, תמונה, קטגוריה, מערכת הפעלה מתאימה – ועוד.

כיצד להציג תוצאות עשירות?

על מנת להציג את התוצאה של האתר שלכם באופן מפורט ועשיר, יש לשתול בקוד של האתר סכמות – שורות קוד, הנקראות גם Microdata. דרכן אנחנו מתייגים עבור האלגוריתם של גוגל את המידע שאותו אנו מעוניינים להציג ומאפשרים לו גישה קלה ומהירה אליו. הוא לא חייב להציג את מה שאנו רוצים שיציג, וזה גם עשוי לקחת זמן, והוא יכול להציג גם רק חלק ממה שרצינו, אבל אנחנו את שלנו יכולים וצריכים לעשות.

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא דרך שימוש בתוספי וורדפרס, כל עוד האתר בנוי על גבי הפלטפורמה הזאת. קיימים כמה וכמה תוספים רלוונטיים, וביניהם ניתן למצוא את WP Rich Snippets ו –All In One Schema.org Rich Snippets. מעבר לכך, ניתן לשתול את הקוד באופן ידני וישיר באתר, כל עוד יודעים כיצד לעשות זאת בהצלחה.

לקבלת מידע נוסף לגבי בניית אתרים וקידום אתרים חכם ונכון באופן אורגני ו/או ממומן (פרסום בגוגל/פרסום בפייסבוק), צרו איתנו קשר: 073-7024384 או דרך האתר ונשמח לבנות ולקדם לכם אתר מקצועי, מרשים ונפלא.

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0