Taking too long? Close loading screen.
mm

5 דברים שצריך לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. רק בישראל, מעל 4 מיליון חשבונות פייסבוק פעילים מעידים על כמות הלקוחות שאתם יכולים להגיע אליהם, על ידי פעילות עסקית יעילה. גם פרסום בפייסבוק, כמו טכניקות אחרות לפרסום ולקידום העסק שלכם, נדרש לפעילות מקצועית, ממותגת, מזמינה ומעוררת לפעולה. אם אתם מתחילים בפרסום בפייסבוק – אספנו לכם 5 דברים שרצוי שתדעו לפני שתתחילו לפרסם:

1.  נהלו דף עסקי בפייסבוק, ולא דף אישי

פייסבוק מאפשרת נוכחות במספר צורות שונות – כמו למשל דף אישי, דף עסקי, וקבוצה. יש הבדלים בין השלושה, ומכאן גם יתרונות רבים לניהול דף עסקי עבור עסק. למשל:

* בדף העסקי, הקשר הוא חד סטרי. העוקבים יראו עדכונים שלכם – אבל אתם לא תראו עדכונים שלהם

* בדף עסקי, בניגוד לדף פרטי, אין מגבלה לכמות העוקבים

* דף עסקי מנוהל על ידי מי שיש לו דף אישי בפייסבוק, אבל הוא לא בהכרח מקושר אל הדף האישי, כך שמספר אנשים יכולים לנהל את הדף העסקי תחת אותו השם

* הדף העסקי שלכם יכיל סטטוסים בנוגע לחדשות העסק, מידע שיווקי, תמונות וסרטוני וידאו, המלצות של לקוחות, קישורים לעמודים מעניינים באתר שלכם – ולא מידע אישי שלכם

2. קשרו בין הדף העסקי לאתר שלכם

באמצעות וידג’טים שקל להטמיע, תוכלו לעדכן את הגולשים באתר בפעילות שמתרחשת בדף הפייסבוק של העסק; כמו כן תוכלו להזמין אותם להפיץ את המידע מהאתר ברשת החברתית, לשלוח גולשים מדף הפייסבוק להרשמה באתר, ולנצל באופן אופטימלי את הפוטנציאל השיווקי תוך הפעלה שיתופית של שתי הפלטפורמות הללו. פרסמו, אם כן, את אתר האינטרנט בעמוד הפייסבוק ואפשרו שיתוף ברשתות החברתיות של דפי האתר.

3. שקלו קידום ממומן בפייסבוק עבור אירועים ותכנים רלוונטיים

יכולות הקידום הממומן של פייסבוק הן שונות מאלה של גוגל, בעיקר בהיבטים החברתיים וביכולות הגבוהות של פילוח המודעות לקהלים שונים. במרבית המקרים, המחיר לקליק הוא זול יותר בפייסבוק ביחס לפרסום הממומן בגוגל. נצלו עובדות אלה וצרו קמפיינים בפייסבוק לאירועים חברתיים, להשקות, לתכנים חינמיים שאתם מספקים על מנת להעשיר את רשימת התפוצה שלכם, ועוד.

4. היו נוכחים

הטיפ המשמעותי ביותר שאפשר לתת בנוגע לפייסבוק, עוסק ברמת הנוכחות שלכם ברשת החברתית. חשוב שתדעו, כי העוקבים שלכם מצפים לתגובות מהירות ולפרסום חדשות אודות העסק בתדירות גבוהה. אם כבר השקעתם בפתיחה של דף עסקי, אל תתנו לשבוע לחלוף מבלי שהעוקבים אחריכם ישמעו מכם – ובוודאי אל תאפשרו לעוקב לפנות אליכם ללא תגובה מהירה. אם אתם עסוקים מדי או לא מתחברים לפייסבוק – דאגו להאציל את הסמכות ולאפשר תגובות מהירות ופרסום תכוף של חדשות בדף העסקי שלכם.

5. מעורבות היא מילת המפתח

הנוכחות שלכם בפייסבוק צריכה לעורר מעורבות אצל העוקבים שלכם – שאלו שאלות, חשבו על תחרויות ופעילויות מפתיעות, הגיבו לכל תגובה שאתם מקבלים, ונסו לעורר את העוקבים שלכם להגיב ולבצע פעולות בדף העסקי שלכם. על ידי מעורבות העוקבים, תגדילו במהירות את כמות העוקבים של הדף ותמצאו כי הנוכחות בפייסבוק היא כלי שיווקי יעיל לתקשורת עם לקוחות פוטנציאליים, ולהגדלת כמות הלקוחות שלכם.

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0