Taking too long? Close loading screen.

קידום ממומן שהופך מבקרים ללקוחות קבועים

073-7024384
דברו איתנו

במבחן התוצאה הקידום הממומן שלנו עובד

חפשו אותנו בראש העמוד, ומה שתמצאו זוהי התוצאה של העבודה שלנו

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

האם מישהו מחפש אתכם בגוגל ואתם לא מופיעים בעמוד הראשון? האם הוא מצא אתכם? לא? כדאי שתהיו שם כשזה קורה!

קידום ממומן בגוגל הוא מקצוע הדורש ידע וניסיון של שנים בכדי להבין: מה אנשים מחפשים? באיזה ביטויים להשתמש, ובאילו לא? למי לפרסם? ובאילו שעות? והכי חשוב, כמה זה יעלה?

אנחנו מזמינים אתכם להשקיע שעה איתנו בשביל לחסוך לכם עלויות של חודשים.

גוגל GDN

גוגל GDN

GDN - Google Display Network, קידום ממומן ברשת התוכן של גוגל הוא עולם ומלואו עם אפשרויות לבחירת יעדים, ניתוחים, ערוצי הפצה, תזמונים ואופטימיזציה לאורך חיי הקמפיין.

רשת התוכן של גוגל כוללת מיליוני אתרים ברחבי העולם, אשר נהנים מהכנסה כאשר הפרסומות שלכם מופיעות ע"ג העמודים שלהם, בתוך הכתבות, או לצד המאמרים.

מקסמו את אפשרויות הפרסום ברשת התוכן של גוגל ותרוויחו לקוחות איכותיים.

פייסבוק

פייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמה גדולה לעסקים (גדולים וקטנים), ולא רק בגלל שיש בה מעל 1 מיליארד אנשים שנכנסים, קוראים, משתפים, ומגיבים בכל יום.

הדבר הגדול הוא שפייסבוק מאפשרת לך להגיע לכל האנשים הללו כמעט ללא תיווך, ברמה אישית. ולראות באמת מה הם חושבים, או עושים עם המותג שלך.

עוד יתרון גדול, שגם אם יש לכם עסק קטן, אפשרויות הפרסום של פייסבוק יכולות לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולגדול.

אפשרו ללקוחות שלכם לנווט אליכם, להתקשר ישירות מהמודעה, להגיב, או ללמוד עוד על הקורס סקיפרים שאתם מציעים.
כל תנועה נרשמת ונמדדת כך שאתם תוכלו לשפר, לעדכן ולהציע הצעות טובות יותר, או חדשות לאלו שהתעניינו בכם.

התחילו לפרסם איתנו ותראו את התוצאות.

לינקדאין

לינקדאין

אחת הרשתות החברתיות הוותיקות, הגדולות והמקצועיות ביותר.

הקידום הממומן ב-Linkedin עובד בדומה לפלטפורמות האחרות, דרך מנהל הקמפיינים של לינקדאין.

כאן תוכלו לבחור האם לייצר מודעות, תוכן ממומן, או הודעות לאנשי מפתח רלוונטיים, לפלח את קהל היעד, לקבוע תקציב ולעקוב אחרי תוצאות הקמפיין שלכם, אבל, למה לדאוג לכל הדברים האלו? תנו לנו לעשות את זה בשבילכם.

YouTube

YouTube

ערוץ הוידיאו של גוגל.

מהפכת ה- On Line Video בעשור האחרון, דומה למהפכת הטלוויזיה הצבעונית (אם אי פעם ראית טלוויזיה בשחור לבן, אנחנו מפנים לך את הכיסא).

למה לפרסם ב- YouTube? כי במאה ה-21 אנשים צורכים תכנים באמצעות ה-YouTube, פרסומות, רכילויות, מוזיקה, סרטונים, קליפים, תוכן גולשים ומאות קטגוריות תוכן נוספות.

חברו את המותג שלכם לתוכן שהכי רלוונטי אליכם, בין אם מדובר בחדשות, בלהיטים ועוד.

טאבולה ואאוטבריין

טאבולה ואאוטבריין

גאווה נוספת מבית היוצר של אומת הסטראט-אפ.

שתי ענקיות הטכנולוגיה מאפשרות פרסום וחשיפה על ידי הצעות תוכן ממוקדות והמלצות על תכנים אינפורמטיביים המקדמים את המותג - מדובר בגישת שיווק שנתפסת כיותר "אובייקטיבית" בעיניי הגולש.

התוכן שלכם יופיע לצד כתבות בתחומים זהים או משלימים. והקורא ייחשף אליו כהמלצה להמשך קריאה או כתוכן פופולרי אשר עניין הרבה אנשים.

קידום ממומן באמצעות אווטבריין וטאבולה מאפשר מיקוד תכנים וקהלי יעד איכותיים.

העובדות בשטח מדברות בעד עצמן

צבירת נתונים וביצוע אופטימיזציה במערכת הפרסום של פייסבוק

ביצוע מחקר פעילות לקראת פרסום ברשת המדיה של גוגל

שימוש במערכות לבניית קמפיינים בלינקדאין למיקוד קהל יעד עסקי

לקוחותינו מקבלים בקמפיין הראשון שובר 300 ש"ח מתנה


שובר פרסום

₪300 לקמפיין בגוגל
שנות ניסיון

6 שנות ניסיון

קמפיינים

3240 קמפיינים

חשיפות

92M חשיפות

לידים

36072 לידים

שאלות נפוצות

מי אלו אאוטבריין וטאבולה?

אאוטבריין וטאבולה הן שתי חברות טכנולוגיה ישראליות אשר פיתחו פלטפורמת פרסום באמצעות תכנים. פרסום וקידום דרך פלטפורמות אלו מאפשר להגיע לקהל היעד דרך כתבות תוכן המופיעות בהמשך לתוכן עיתונאי מקורי. הפלטפורמות מאפשרות למפרסמים להפיץ את התכנים בערוצי שיווק גדולים בדרך עקיפה ובכך להגיע לליבו של קהל היעד. מפרסמים המשתמשים בערוצי הפצה אלו, מקדמים למעשה את המוצר/השירות שלהם באמצעות תוכן איכותי המכיל מידע רחב ממודעת פרסומת. התכנים נשתלים באתרי תוכן (הנמצאים בהסכמים עם השתיים) ומוצגים לגולשים בסוף הכתבה לעיתים כך: אולי גם זה יעניין אותך? האם זה מעניין אתכם?
דברו איתנו ונשמח להסביר לכם עוד על אפשרויות הפרסום בערוצים הללו ואחרים.

כיצד נראים פרסומים באאוטבריין או טאבולה?

בתחתית כל כתבה יופיע מידע נוסף הקשור בצורה ישירה או עקיפה לתחום בו עוסקת הכתבה המקורית.
כיוון שאופן הקריאה באינטרנט כולל גלילה כלפי מטה, מוצרי הפרסום של טאבולה ואאוטבריין מופיעים בתחתית הכתבות ומאפשרות לגולשים להמשיך ולגלוש באתר ולקרוא תכנים חפים מפרסום כביכול.

מה זה GDN?

GDN אלו ראשי התיבות של Google Display Network, רשת השותפים של גוגל.
רשת זו הינה אסופה גדולה מאוד של אתרים בכל העולם אשר מציגים פרסומות שמקודמות דרך Adwords.
פרסום דרך רשת זו מאפשר למפרסמים להגיע לקהל היעד גם בצד השני של העולם, ע"י הגדרות נכונות של הקמפיין. רוצים לדעת כיצד להגדיר את הקמפיין שלכם בצורה נכונה? דברו איתנו!

כיצד אפשר לפרסם באמצעות וידיאו ב- YouTube?

כחלק מכלי הפרסום ב- Adwords, גוגל מאפשרת להקים קמפיין וידיאו המיועד לקידום ב- YouTube או ברשת השותפים של YouTube.
בדומה להקמת קמפיין Adwords יש לבחור את קהל היעד, הפלטפורמות, המדינות, הערוצים והתקציב ולשגר את הוידיאו למרחבי הרשת.

מה היתרון של פרסום וידיאו?

וידיאו הוא אמצעי חזק מאוד בפרסום. הוא מאפשר למותגים להגדיל את המודעות על קיומם, לחשוף פרטים נוספים ולספר סיפור.
עולם הפרסום ברשת עבר תהפוכות ושכלולים גדולים מאוד ב-20 שנה האחרונות והמגמה החיובית הזו מאפשרת למפרסמים לחזור ולהשתמש בוידיאו (שהיה נחלת הטלוויזיה והקולנוע) עם כל היכולות המדהימות של הרשת. פילוח, פרסונליזציה, מדידה מדויקת ואופטימיזציה. וידיאו (שנערך בצורה טובה) גורם לאפקט הידבקות למסך, ולהעברת המסר בצורה חוויתית.

האם אפשר לפרסם בלינקדאין?

בוודאי!
לינקדאין היא רשת חברתית נהדרת למפרסמים לחשוף את תכניהם בפני קהל עסקי מפולח.
לינקדאין קיימת משנת 2002 ועם השנים הפכה להיות יותר ויותר רשת בעלת אופי עסקי ומקור מעולה למחפשי עבודה.
במקביל הרשת כמובן מאפשרת למפרסמים להגיע ללקוחות באמצעות פרסום באנרים, טקסטים ומאמרים הנשתלים כחלק מה -Feed (אותה רשימה ארוכה של תכנים, מאמרים ופרסומות) שלכם.
הפרסום מלינקדאין מאוד רלוונטי עבור עסקים אשר פועלים במרחב העסקי או פונים לשווקים בחו"ל. ניתן לפלח את קהלי היעד עפ"י מקצועות, חברות, שמות החברות, גודלן, גיל, מין ופרמטרים רבים נוספים.

הלקוחות שלנו

GANT
מנורה מבטחים
אמריקן אייגל
TYO
יקבי רמת הגולן
SDB
הלמן אדובי
לוגו G-star
לוגו ניטן תאי
מונייר
קקטוס הזהב
אמאמה
המרכז הבינתחומי
טובורג
משרד החוץ קמפיין
לוגו בשביל הזהב
אמבריון
maveze
ד''ר ברודובסקי
לורד סנדויץ
לוגו cruise tour
WOJO
קליבר תקשורת
דברו איתנו

מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? השאירו פרטים, ונשמח להסביר הכל על כוס קפה.

מדריכים מקצועיים

חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות,
השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא
ולהבין מה אנחנו עושים.