Taking too long? Close loading screen.

קידום אתרים אורגני שמציג את העסק שלך לפני המתחרים

073-7024384
דברו איתנו

צעד קטן לאתר, צעד גדול לחברה

הדרך לקידום האתר בגוגל רצופה בהפתעות, חידושים, והמצאות. צאו למסע לקידום האתר שלכם

מחקר

מחקר

לפני שאתם יוצאים עם מוצר לשוק, תמיד כדאי להתחיל בשלב המחקר בו תוכלו ללמוד על השוק ועל המתחרים שלכם:
מה המתחרים עושים? (תמיד אפשר ללמוד מזה) מה הם עושים כדי לקדם את האתר שלהם? מי הלקוחות שלכם? ומה הם מחפשים? מה אתם רוצים להציג? אילו דברים יוצגו בחלון הראווה? ואילו בחלקים הפנימיים יותר של האתר?

או שפשוט תתקשרו אלינו ואנחנו נחקור ונשאל את השאלות עבורכם!

בניית האתר

בניית האתר

בניית האתר לא מסתכמת במספר שורות קוד ועיצוב מוצלח.

יש תורה שלמה שעומדת מאחורי בניית האתר, לפיה יש לבנות את האתר בצורה נכונה כך שגוגל ידע לסרוק אותו וידרג אותו גבוה במנוע החיפוש.

ראשית כל יש לבנות את ההיררכיה של האתר בצורה נכונה, להוסיף תכנים במקומות הנכונים, לדאוג לחווית משתמש מעולה, לדאוג שהאתר נטען במהירות ועוד שלל דברים שחשוב לדאוג להם על מנת לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר.

קידום אתרים אורגני / SEO

קידום אתרים אורגני / SEO

ראשית כל נסביר שקידום אתרים אורגני הוא עולם ומלואו, ומכיל בתוכו טכנולוגיות, תוכן, כללים של עשה ואל תעשה ובעיקר הרבה מאוד ידע.

תחום קידום אתרים אורגני עוסק באפשרויות הזמינות למפרסמים כגון הצגת האתר בתוצאות החיפוש של גוגל עם ביטוי מסויים או קידום האתר באתרים חיצוניים ועוד. מדובר בשיטות הנחשבות "לאורגניות" אשר יציבו את האתר במיקום הרצוי (לרוב בין 10 התוצאות הראשונות).

ביטויים

ביטויים

מילים יכולות לעשות נפלאות!!

הכוונה היא לא לביטויים שאתם אומרים לאלו שחתכו אתכם בכביש הבוקר בדרך לעבודה. (את זה אף אחד לא מחפש). אלא דווקא לביטויים שמתארים את העסק שלכם.

מה הוא העסק שלכם? תשובה אפשרית: "מסעדת שף" איפה העסק ממוקם? תשובה אפשרית: "בתל אביב" מה היא מנת הדגל? תשובה אפשרית: "פילה בקר על מצע בצלי שלוט ותפו"א ברוטב יין אדום".

כל אלו ועוד (הרבה) ייכנסו תחת מטריית הביטויים האפשריים אשר ירכיבו מאוחר יותר את עולם התוכן שלכם.

תוכן

תוכן

תוכן הוא המלך! ללא ספק.

העולם שלנו מלא בתוכן, בין אם שיווקי, חדשותי, אינפורמטיבי, אישי, ציבורי, חברתי, מציצני ועוד ועוד ועוד…

החלק הפחות שמח (אולי) הוא שאנו צרכני תוכן כפייתים! החלק הנהדר הוא, שזוהי אופציה מעולה ואיכותית לקידום אורגני של האתר שלכם.

אז מה לעשות? לייצר כמה שיותר תוכן איכותי ורלוונטי לתחום העיסוק שלכם, ולשתף אותו עם הגורמים הרלוונטיים שיכולים לעזור לכם.

אינדקס

אינדקס

אפשר להגיד שאם גוגל לא אינדקסו את האתר שלכם, הוא לא קיים.

למה? כי להם (גוגל) לא יהיה מאיפה לשלוף את התוכן (זה שאנשים מחפשים) שנמצא בתוך האתר שלכם.

תדמיינו את האתר שלכם כמו ספר שנמצא בתוך ספרייה ענקית, אבל מישהו פשוט שכח להכניס אותו לאינקדס החיפוש. הסיכוי שמישהו ימצא אותו הוא אפסי! אז תדאגו שגוגל יאנדקסו את האתר שלכם.

או שתמצאו חברה שתעזור לקדם את האתר שלכם בגוגל, למשל אנחנו.

קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים

למה זה טוב?
יותר קישורים מאתרים סמכותיים ואיכותיים יעלו את דירוג האתר שלכם ויקדמו אותו למיקום טוב יותר.

מה עושים? על רגל אחת, יוצרים ומשתפים את התכנים, בכמה שיותר אתרים שקשורים לעולמות התוכן שלכם.

אל תנסו לדחוף קישורים למקומות לא רלוונטיים (זה מה זה שנות התשעים), אלו דווקא יפגעו בדירוג שלכם ואף יורידו את האתר שלכם מהמקום אליו הגעתם.

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות

Facebook, Linkedin, Pinterest, Instagram, Snapchat ואחרות…

הן קרקע פורה לקידום אתרים אורגני וממומן של העסקים. יש לכם אתר? אתם מעוניינים לקדם אותו? אפשרויות הפרסום מגוונות מאוד.

פרסום בפייסבוק , טקסטים, תמונות, סרטונים, פרסום מודעות, מאמרים, קישורים, קבוצות, סקרים, לוחות ועוד…

כל קליק, קישור, תגובה או Like יכול לקדם את האתר בכיוון הנכון. תנו לנו לגרום לזה לקרות.

אחרי שתקימו (או שאנחנו נקים) את העמוד העסקי שלכם, מתחיל הכיף בעבודה שלנו.

לספר את הסיפור של העסק שלכם, בתמונות, טקסטים, קטעי וידיאו, שאלונים וסקרים. לא לפני שנבחר את קהל היעד שאנחנו רוצים להגיע אליו כמובן. בינתיים תכינו תיקייה בשביל כל הלייקים, התגובות הטובות, הביקורות החמות והתמונות שהלקוחות ישתפו.

קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל מאפשר לקדם את העסק שלכם באמצעות יצירת מודעות המבוססות על מילות חיפוש, קהלי מטרה, אזורים גיאוגרפיים, תקציב ועוד…

הפרסומות יופיעו בראש ובתחתית העמוד של מנוע החיפוש. בשביל להופיע במקומות הראשונים, בזמן הנכון ובפני קהלי היעד הנכונים צריך לעשות את זה נכון ועם ידע וניסיון בתחום
הפרסום בגוגל
.

העובדות בשטח מדברות בעד עצמן

portfolio

קידמנו לעמוד ראשון ביטוי מפתח בתחום הנדל"ן תוך הקפדה על עלייה הדרגתית במיקום

portfolio

קידמנו לעמוד ראשון ביטוי מפתח בתחום המשפטים לאחר שהיה במיקום נמוך מאד בטווח זמן קצר

portfolio

קידמנו לעמוד הראשון ביטוי מפתח בתחום חברות השמה בשוק תחרותי מאד בטווח זמן קצר

עלייה בטראפיק לאתר כתוצאה מפעולות קידום האתר בגוגל

קידום האתר בתחום המסעדנות

קידום האתר בתחום המסעדנות

77.41% מהטראפיק מגיע מהתנועה האורגנית (מנועי החיפוש), בנוסף אחוז הנטישה, כ-0.08%, באתר נמוך מאד כאשר אנשים מגיעים לאתר ממנוע החיפוש.

קידום האתר בתחום הפיננסים

קידום האתר בתחום הפיננסים

78.71% מהטראפיק מגיע מהתנועה האורגנית (מנועי החיפוש), כאשר 19,523 משתמשים מגיעים לאתר דרך מנוע החיפוש.

קידום האתר בתחום הרפואה

קידום האתר בתחום הרפואה

84.26% מהטראפיק מגיע מהתנועה האורגנית (מנועי החיפוש), כאשר 15,372 משתמשים מגיעים לאתר דרך מנוע החיפוש.

שנות ניסיון

6 שנות ניסיון

קישורים איכותיים

2880 קישורים איכותיים

אתרים שהגיעו לעמוד הראשון

130 אתרים שהגיעו לעמוד הראשון

ביטויים שקידמנו בגוגל

2600 ביטויים שקידמנו בגוגל

שאלות נפוצות

מה זה אומר קידום אתרים אורגני?

המונח קידום אתרים אורגני שייך לתחום השיווק באינטרנט. ביטוי זה מכיל את כל מה שקשור בקידום ממומן ובקידום אורגני. שני אלו הם למעשה אמצעי שיווק המאפשרים לאתר לבלוט על פני המתחרים שלו במנועי החיפוש וברשת האינטרנט. לפני שמתחילים עם קידום האתר, יש לבצע מחקר שוק בעזרתו נבין מי הם המתחרים, מי הוא קהל היעד וכיצד הוא מתנהג, נבין אילו הזדמנויות יש בשוק וכיצד נגיע ללקוחות הפוטנציאליים. לאחר שנקבל תשובות, נוכל לבנות תוכנית אסטרטגית. רצוי לשלב קידום ממומן עם קידום אורגני כי רק כך נוכל להגיע לקהל היעד מכל כיוון.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אורגני הוא תורה שלמה שמטרתה היא להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש. מדובר בהשקעת משאבים בתוכן, בבנייה נכונה של האתר, ביצירת קישורים חיצוניים ופנימיים ועוד. היתרון בקידום אורגני הוא שניתן לקדם ולפרסם את האתר בתקציבים נמוכים בהשוואה לקידום ממומן שדורש תקציבים גדולים יותר. קידום אורגני דורש ידע, ניסיון והיכרות עם העדכונים של גוגל.

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן מאפשר לאתרים להשתמש בכלי פרסום כגון: 'מודעות ממומנות' אשר יציגו אותם במנועי החיפוש או באתרים שונים בו קהל היעד שלו נמצא. בעשורים האחרונים חברות טכנולוגיות פיתחו כלי פרסום מתקדמים המאפשרים למפרסמים להגיע לקהל היעד דרך באנרים, כתבות ממומנות, וידיאו, פופ אפים, עמודי נחיתה ועוד. בכדי ליצור קמפיין טוב יש לבנות תוכנית אסטרטגית שתכלול שימוש במגוון כלים ופלטפורמות על מנת למקסם את הפוטנציאל של הרשת.

איך משווקים את האתר שלי בצורה נכונה?

קידום אתר באינטרנט דורש מחקר שוק מעמיק בעזרתו ננסה להבין מי הם המתחרים, מיהו קהל היעד, כיצד הוא מתנהג, אילו ההזדמנויות יש בשוק ועוד. לאחר שנבצע את המחקר, נבנה תוכנית אסטרטגית שתציג את התמהיל השיווקי בעזרתו נגיע לקהל היעד - לרוב מדובר בשילוב של כלים ופלטפורמות. נשמח לספר לך מהו התמהיל השיווקי האידיאלי עבור האתר שלך במשרדינו. הקפה עלינו.

מה זה ReMarketing?

עולם השיווק והפרסום באינטרנט התקדם והתפתח לממדים עצומים בעשרים שנה האחרונות. הכלים הקיימים כיום מאפשרים למפרסמים למקסם עוד יותר את מאמצי השיווק שלהם ולהגיע לקהלי היעד שלהם. כחלק מהתפתחות זו, נולדה השיטה "ReMarketing". על פי שיטה זו, ניתן בעזרת כלי שיווק חכמים להמשיך ו"לרדוף" אחרי הלקוחות שביקרו באתר מסוים ועזבו אותו ללא ביצוע המרה (כמו השארת פרטים) על מנת להחזיר אותם לאתר בכדי שיוכלו לבצע את ההמרה. בטח שמתם לב, שאחרי שביקרתם באתר של אל על, התחילו להופיע לכם כל מיני הצעות מפתות בדמות מודעות ובאנרים שמציעות לכם לקחת פסק זמן מהעבודה ולטוס לאכול גלידה ברומא - זה ReMarketing.

האם כדאי לי להשתמש ברשתות החברתיות?

התשובה הקצרה: בהחלט
התשובה המפורטת: כן, רשתות חברתיות הן אמצעי נהדר לקדם את העסק שלכם. במיוחד רשתות פופולריות כגון Facebook, Instagram, Pinterest Linkedin ועוד. רשתות אלו נחשבות לכלי פרסום טובים ויעילים משום שהן מספקות טראפיק גדול ומגוון מאוד של לקוחות פוטנציאליים. המידע הקיים ברשתות החברתיות מאפשר לכם לטרגט קהלים בצורה מדוייקת ולשווק להם את המוצר במקום הנכון ובזמן הנכון.

הלקוחות שלנו

GANT
מנורה מבטחים
אמריקן אייגל
TYO
יקבי רמת הגולן
SDB
הלמן אדובי
לוגו G-star
לוגו ניטן תאי
מונייר
קקטוס הזהב
אמאמה
המרכז הבינתחומי
טובורג
משרד החוץ קמפיין
לוגו בשביל הזהב
אמבריון
maveze
ד''ר ברודובסקי
לורד סנדויץ
לוגו cruise tour
WOJO
קליבר תקשורת
דברו איתנו

מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? השאירו פרטים, ונשמח להסביר הכל על כוס קפה.

מדריכים מקצועיים

חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות,
השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא
ולהבין מה אנחנו עושים.