Taking too long? Close loading screen.
mm

האם הקמת דף עסק בגוגל (Google my business) עוזר לקידום האתר?

Google My Business היא פלטפורמה לעסקים מקומיים של גוגל, בעזרתה ניתן להגדיל את החשיפה של העסק בגוגל, לשתף מידע עם הגולשים ולקבל ביקורות ותובנות מלקחותיכם. גולשים שמחזיקים בחשבון ג’ימייל, יכולים להירשם ולהשתמש בה. כל מי שעוסק בתחום קידום אתרים אורגני ופרסום בגוגל יודע שצריך להקים דף עסק עבור כל אתר שהוא מקדם, הסיבה לכך היא שיש לפלטפורמה יתרונות רבים בקידום האתר:

1.  שיפור בדירוג האתר במנוע החיפוש: ברגע שאתם מקשרים בין האתר שלכם לדף העסק של גוגל, האתר שלכם קופץ אוטומטית למעלה בתוצאות בחיפוש.

2. חשיפה בגוגל מפות: הקמת דף עסק יוביל לכך שהעסק שלכם יופיע ב-google maps וייחשף לעיני גולשים רבים שנעזרים בפלטפורמה הזו כדי להגיע לעסקים שונים.

דף עסק בגוגל

3. הגדלת החשיפה במנוע החיפוש: דף העסק יופיע בתוצאות החיפוש כאשר השאילתות כוללות ביטויי מפתח שקשורים לתחום של העסק כמו: מלונות בתל אביב, אופניים חשמליים ועוד.

דף עסק בגוגל

4. הגדלת שטח החשיפה של העסק בתוצאות החיפוש: תוכלו לראות את העסק שלכם גם בתוצאות החיפוש בצד שמאל ובחלק העליון עם תמונה ופרטים נוספים. העסק יופיע כאשר הביטוי שלכם מדורג במיקום הראשון או כאשר הקלידו את שם העסק שלכם בשאילתא. ישנה אפשרות גם להוסיף ביקורת על העסק ולמשוך אחרים לבקר בו במידה והדירוג גבוה.

דף עסק בגוגל

בארה”ב יש שימוש גדול מאד בפלטפורמה זו, נוכל להבחין כי יש עסקים רבים שממש חיים על זה. למעשה, אפשר לראות כי רוב פעילויות הקידום שמתרחשות בארה”ב הן בדגש על התוצאות המקומיות דרך Google maps. הסיבה המרכזית שהשימוש בדף העסק בארצות הברית הוא נפוץ וגבוה היא בגלל שיש כמות גדולה של אנשים וקשה מאוד לקדם ביטויים ברמה הארצית. לכן, הם מעדיפים להשתמש בשיטת קידום מקומית וספציפית ובכך להביא יותר לידים ריאליים לעסק.

כיצד מקימים עמוד עסקי?

נכנסים לאתר של Google my business ונרשמים בקליק על הכפתור הירוק. לאחר מכן, יופיע לכם טופס לצורך מילוי פרטים בסיסיים עליכם, על העסק ועוד כמה פרטים כלליים. שימו לב לסעיף האחרון בטופס: בשלב הזה אתם קובעים האם מדובר בעסק פיזי או בעסק שנותן שירותים עד בית הלקוח. במידה ואין לכם עסק פיזי ואתם מתניידים ממקום למקום, אתם לא צריכים להוסיף כתובת, אלא רק את האזור בו אתם נותנים שירותים. בנוסף, מכיוון שאין לפלטפורמה אפשרות להוסיף תיאור של העסק והקטגוריות לא ספציפיות מספיק, חשוב שתכתבו את מהות העסק בכותרת של שם העסק. למשל: רופא משפחה. שילוב ביטויי מפתח בכותרת העסק יכול לעזור בקידום האתר במנוע החיפוש, עם זאת, קחו בחשבון שיכולים להתריע לכם על כך ואף יבקשו מכם להסיר את ביטויי המפתח במידה ויתפסו אתכם.

לאחר שמילאתם את הפרטים הבסיסיים, תידרשו לאמת את העסק על ידי קבלת קוד אימות. תוכלו להיעזר במדריך הבא שיסביר כיצד מאמתים את עסק: אימות העסק שלך. לאחר מכן תוכלו להעלות תמונות (אישיות או ממאגרי תמונות) ולהגדיר פרטים נוספים בדף העסק כגון שעות עבודה של העסק.

קצת טיפים:

  • ברגע שאתם מעלים תמונות, וידאו, פוסטים ומעדכנים את כל הפרטים שלכם – הכל הופך ליותר אמין בעיני גוגל וגם, יותר אמין מול הלקוחות.
  • תעלו המלצות של לקוחות לדף העסקי שלכם – סמכו עלינו, זה יעשה לכם נפלאות. נסו גם לעודד לקוחות שידרגו אתכם בדף העסק לאחר קבלת שירות מכם.
mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

Facebook Pagelike Widget
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0