עם כל הכלים הכי מתקדמים בשיווק הדיגיטלי שהופכים את המאמצים למשתלמים
אחד הכלים החשובים ביותר לכל מקדם אתרים הוא שימוש בשיטות קידום וניהול אופטימיזציה על בסיס מנוע החיפוש של גוגל.
מנוע החיפוש הגדול בעולם מפתח עוד ועוד יכולות מתקדמות ומתחכמות יותר על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר והמדויקות ביותר למחפשים מחד.
מאידך מפרסמים אשר מכירים ויודעים לנצל את הטכנולוגיה לטובת קידום העסק והאינטרסים שלהם, יזכו להיות מקודמים בצורה אפקטיבית.
Google Display Network - רשת המפרסמים של גוגל, מאפשרת למפרסמים להציג את הפרסומות שלהם במיליוני אתרים בעולם, ולהגיע כמעט לכל לקוח פוטנציאלי, במרחק של קליק אחד.
כלי הפרסום של גוגל מאפשרים למפרסמים לבחור האם להציג את הפרסומות רק דרך מנוע החיפוש או גם באמצעות רשת המפרסמים.
לאלו הבוחרים את האופציה השנייה, גוגל תציג את הבאנר, מודעת הטקסט, או קטע וידאו באתרים אשר הטמיעו את כלי הפרסום של גוגל.
כך אתם (המפרסמים), יכולים להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים גם אחרי שהם ביקרו באתר שלכם, ולהציג להם פרסומות במקומות בהם הם מבקרים.
Gmail Sponsored Promotion - מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים להיכנס לתוך תיבת הג'ימייל של הלקוחות שלכם, ולהציג פרסומות?
ובכן בשנת 2014 (לא ממש מזמן), גוגל אפשרו למפרסמים להציג מודעות פרסום בתוך תיבת הג'ימייל האישית של משתמשי הקצה.
המודעות מסומנות, מודגשות ומופיעות ישירות בתוך טאב ה- Promotions, כך שהמשתמש מבחין בצורה שלא משתמעת לשני פנים בין תוכן לפרסומות.
מצד המפרסמים גוגל מאפשרת לעצב את המייל כעמוד נחיתה, עם שלל האפשרויות הטבעיות של ג'ימייל, (העבר לחבר, שמור וכיו"ב).
אל תוותרו על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. נסו לתפוס אותם שוב, ושוב ושוב וכך תוכלו להגדיל את הסיכוי שאלו יהפכו מלקוחות מתעניינים לכאלו שקונים.
כיצד עובדת שיטת הרימרקטינג בשיווק דיגיטלי?
גוגל מאפשרת למפרסמים לתייג לקוחות ו"לעקוב" אחריהם באמצעות פרסומות כאשר אלו משוטטים ברחבי האינטרנט. דוגמה: לקוח אשר ביקר אצלכם באתר והמשיך הלאה מבלי לבצע פעולה יתויג כ"מבקר".
3 ימים להעלאת קמפיין לאוויר
60 קמפיינים פעילים
1396 שיחות טלפון
4651 לידים חודשיים
שאלות נפוצות
כלי הפרסום הנפוץ ביותר של גוגל הוא ה- Adwords, כלי זה מאפשר ללקוחות להעלות קמפיינים על בסיס מילות חיפוש או ביטויים שאנשים מחפשים במנועי החיפוש. קמפיין Adwords יתחיל בסקירת הביטויים הנפוצים בתחום בו המוצר/השירות מתקיים, והבנת גודל התחרות הקיימת על אותם הביטויים.
לאחר מכן אפשר להגדיר את סוג המודעות, הטקסטים, בחירת קהל היעד, התקציב, הערוצים בהם המודעות יופיעו ולשלוח את הקמפיין למרחב הווירטואלי.
לאחר עליית הקמפיין לאוויר, ניתן לבחון את פעילותו באמצעות כלי ניתוח וסטטיסטיקה.
בגוגל קיימות שתי אפשרויות מרכזיות להצגת מודעות: 1. מנועי החיפוש 2. רשת השותפים של גוגל (GDN). כאשר אתם בונים קמפיין, גוגל מאפשרת לכם לבחור היכן תרצו להציג את המודעות שלכם, כל אחת מהאפשרויות מיועדת למטרות קצת שונות.
מודעות המופיעות במנועי החיפוש, בד"כ מכוונות לקהל שמחפש אתכם באופן אקטיבי, כלומר הקליד בשדה החיפוש טקסט רלוונטי שמופיע באחד התכנים שלכם ומקודם בצורה אורגנית.
(לדוגמה: "יינות איטלקיים").
מודעות אשר יופיעו ברשת השותפים של גוגל, מיועדות ללקוחות אשר משוטטים ברשת ונחשפים לפרסומות אלו כאשר צפו באתר מסוים.
רשת הפרסום של גוגל יכולה להיות אפקטיבית מאוד עבור קמפיינים מסוגים שונים, לדוגמה: קמפיין Remarketing יאפשר לך להישאר בתודעת הלקוחות שלך גם אחרי שעזבו את האתר שלך, הקליקו על מודעה שלך ונטשו מיד לאחר מכן או חיפשו בגוגל מונח הקשור בתחום העיסוק שלך. רוצים לדעת עוד? דברו איתנו!
המשמעות של רימרקטינג - ReMarketing בעולם ה- Online היא למעשה האפשרות של כל עסק להמשיך "ולרדוף" אחרי הלקוחות הפוטנציאליים שלו באמצעות קמפיינים ייעודים שהוגדרו להופיע בעקבות פעולות שונות שהגולש ביצע. לדוגמה: גולש נכנס לאתר החברה, גולש הקליק על מודעה, גולש חיפש בגוגל מונח הקשור לתחום העיסוק של החברה.
כלי ה-Remarketing של גוגל מאפשרים לחברות להופיע בצורת מודעות אצל משתמשים במגוון ערוצים, כולל YouTube ו- GDN (רשת השותפים של גוגל).
בהחלט!
גוגל מאפשרת ללקוחותיה לפלח את קהל היעד עפ"י הפרמטרים הבאים: גאוגרפי, שפה, סוגי מכשירים ועוד.
עבור כל קמפיין ניתן להגדיר תקציב, תאריך התחלה וסיום וסט הגדרות מדוייקות מאוד אשר ימקדו את הקמפיין עבור קהל יעד מאוד ספציפי.
לאחר שהקמפיין באוויר, רצוי מאוד לבחון את הפעילות של הקמפיין ולעשות אופטימיזציה של קהל היעד, הקריאייטיב והתקציב. אם אתם לא יודעים כיצד להגדיר את קהל היעד שלכם, דברו איתנו, אנחנו נשמח לעשות זאת עבורכם.
CPC הם ראשי התיבות של Cost Per Click, תשלום עבור קליק. אחת מאפשרויות התשלום עבור קמפיין בגוגל (או אצל מפרסמים אחרים ברשת).
המשמעות של שיטת תשלום זו היא שבכל פעם שגולש הקליק על המודעה שלכם, אתם תשלמו את הסכום שבחרתם עבור כל קליק. למודל ישנן יתרונות וחסרונות שונים.
אנחנו נשמח להסביר לכם על כוס קפה מתי רצוי להשתמש במודל זה ומתי עדיף לבחור במודל אחר.
CPA הם ראשי התיבות של Cost Per Action, תשלום עבור פעולה. שיטת תשלום זו הינה פופולרית מאוד עבור עסקים המעוניינים לשלם רק כאשר הלקוח ביצע את הפעולה עליה אתם מוכנים לשלם, (השאיר פרטים, רכש את המוצר, הכניס את האי מייל).
שיטה זו נפוצה מאוד עבור עסקים שמאפשרים תהליך מכירה Online מלא.
CPM הם ראשי התיבות של Cost Per Mille, תשלום עבור 1000 חשיפות. שיטת תשלום זו נפוצה מאוד כאשר מפרסמים מעוניינים להגיע לקהל רחב יחסית מבלי להוציא סכומי עתק.
התשלום יהיה עבור כל 1000 חשיפות למודעה ללא קשר אם היא נחשפה לאותו קהל יעד מספר פעמים או עבור 1000 צופים שונים.
רוצים לדעת האם כדאי לכם לפרסם במודל CPM? התקשרו אלינו.
CPI הם ראשי התיבות של Cost Per Install, תשלום עבור התקנה. פריצת הדרך בתעשיית המובייל לא רק הביאה בשורה של מכשירים חדשים אלא גם של פלטפורמות חדשות. App Store של אפל ו- Google Play הן פלטפורמות לקידום מוצרים (אפליקציות).
אחת מאפשרויות הקידום של מפרסמים (בעלי אפליקציות) היא במודל של CPI תשלום רק עבור התקנה בפועל של האפליקציה על המכשיר של משתמש הקצה (הלקוח).
מודל זה מאפשר לבעלי האפליקציה המעוניינים לשלוט בתקציב ההוצאות, לשלם רק עבור מי שבפועל באמת התקין את האפליקציה שלהם.
אז אם יש לכם אפליקציה ואתם חושבים לקדם אותה? נשמח לעבוד אתכם במודל CPI וללמד אתכם על אפשרויות נוספות בהם תוכלו לקדם את האפליקציה ולהגיע לקהל היעד שלכם.
הלקוחות שלנו
מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? השאירו פרטים, ונשמח להסביר הכל על כוס קפה.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות,
השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא
ולהבין מה אנחנו עושים.