Taking too long? Close loading screen.
mm

10 טיפים איך לרשום יותר אנשים לניוזלטר

בטח כבר יצא לכם לשמוע על אימייל מרקטינג ועל היתרונות של אפיק השיווק הזה. ערוץ יעיל מאוד שמאפשר לכם לשמור על קשר חזק עם הקהל שלכם, להמיר מתלבטים ולצבור לקוחות חדשים. יש מלחמה יומית על תשומת הלב של הגולשים ולכן רשימת תפוצה רחבה היא יתרון משמעותי ברמה העסקית והתחרותית. ייתכן שהניוזלטר שלכם מכיל רשימה מצומצמת או רשימה שכבר לא עדכנית ולכן הכנתי עבורכם 10 טיפים איך להגדיל את רשימת התפוצה ולרשום יותר אנשים.

1. תנו להם משהו בתמורה

דואר אלקטרוני הוא נכס – איסוף של כתובות מייל מאפשר לכם להגדיל את התפוצה, את הקהל ולבסוף גם את ההמרות. לכן, אם אתם רוצים לקבל כתובות מייל מאנשים אתם צריכים לתת להם משהו בתמורה. הגישה הזאת נקראת מגנט לידים (Lead Magnet). באמצעות פרסום של הטבה או מתנה מבקשים תמורת ההטבה את הכתובת אימייל של הגולש והיתרון שזה מקנה לכם הוא שהליד כבר נחשף להטבה שלכם וביקש להשאיר את המייל כדי לקבל אותו, כך שהוא קרוב יותר להיות לקוח שלכם מאדם שיירשם לניוזלטר באתר לדוגמה. חשוב לזכור במעמד חלוקת המתנה לנרשמים הפוטנציאלים לוודא שהם מאשרים לכם קבלת דיוור אלקטרוני למייל שלהם.

2. ספרו להם על הקהילה שלכם שכבר נמצאת בתפוצה

בני אדם בדרך כלל מסתמכים על ניסיון ותובנות של אנשים אחרים. רוב הקונים באינטרנט קוראים המלצות וביקורות על מוצרים ושירותים לפני רכישה. באופן דומה, יהיה לכם הרבה יותר קל לגרום לאנשים להירשם לניוזלטר שלכם אם תראו להם שהם לא היחידים. בשפה המקצועית זה נקרא Social Proof והשיטות להציג לגולשים הוכחה לפעילות חברתית הן: ספרו להם כמה רשומים יש לכם בניוזלטר, עבדו עם משפיענים ברשתות החברתיות, תעלה פוסטים וסטורים של לקוחות מרוצים ועוד.

 

3. עשו שימוש בפופאפים

המילה פופאפ עושה צמרמורת לחלק מהמשווקים ששומעים אותה כי בעבר העיצוב והאוטומציה של פופאפים היו כל כך בינוניות שאפשר להבין את אותם המשווקים. למזלנו, השימוש בפופאפים השתדרג בשנים האחרונות והם מגדילים את אחוזי ההמרה. הקפיצו ללקוחות פופאפ עם אחוזי הנחה למוצרים והשירותים ותרוויחו את האפשרות להרוויח את הלקוחות לטווח הרחוק.

 

 

 

4.עשו שימוש בקריאה לפעולה

קריאה לפעולה (CTA) הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר שצריך לשים אליהם לב כשיוצרים טופס הרשמה לניזולטר. קריאה לפעולה חדה, ברורה שמעבירה את המסר תעניק לנרשמים הפוטנציאלים את הביטחון להשאיר פרטים.

 

5.תקסימו את הגולשים עם עיצוב מרהיב

עיצוב יפה חשוב מאוד לעסק. עיצוב איכותי לא רק מושך את תשומת הלב של הגולשים אלא גם גורם להם להתחבר למותג. טופס הרשמה לניוזלטר הוא חלק באתר שלכם ולכן אתם חייבים להתאים אותו שיהיה בשפה גרפית וטקסטואלית אחידה. עשו עבודה טובה בפאן הויזאולי של הטופס והוא ימיר באחוזים גבוהים יותר.

 

6.צרו דחיפות אצל הגולשים

פחד החמצה (FOMO) הוא משהו שקורה בתדירות גבוהה אצל אנשים. לתת לגולשים תחושה של דחיפות – מבצע מסוים שהולך להיגמר או מלאי שנשארו בו יחידות אחרונות מייצר אצל גולשים תחושה של פחד מלהפסיד עסקה טובה. ניסוח בסגנון: “100 הראשונים שנרשמים לניוזלטר מקבלים מדריך בחינם” יכול להיות להיט בשבילכם.

 

7.ספרו את הסיפור האישי שלכם

גולשים ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות נחשפים לאלפי פרסומות כל יום. כדי לחתוך את הרעש מסביב ולנסות לזכות בתשומת הלב שלהם הוסיפו קצת רגש וספרו להם מי אתם, איך התחלתם ואיך הגעתם לאן שאתם היום. קרבה מהסוג הזה יכולה להיות קריטית להחלטה של הגולש אם להשאיר את המייל שלו או לא.

 

8.הוסיפו טופס אינטראקטיבי ואנימציות

אנימציה אחת יכולה לתפוס תשומת לב של גולשים יותר מטופס הרשמה סטטי. אנימציות באופן אינטואיטיבי תופסות את העיניים שלנו. טפסי רישום לניוזלטר עם אנימציה וגורם לגולשים לזכור את המותג שלכם באסוציאציה חיובית. בנוסף, ניתן לשלב טפסי הרשמה אינטראקטיביים בהם הטופס משתנה לפי התשובות של הלקוח. אמנם אלו טפסים עם זמן רישום ארוך יותר אך המידע על הלקוח הנשאב מהטופס הרבה יותר מעמיק.

 

אם אתם הופכים את הרישום לניוזלטר באתר שלכם למהנה, לגולשים יהיה את הרצון להמשיך את ההרשמה עד הסוף. עיצוב אטרקטיבי טפסים אינטראקטיביים הופכים הרשמה רגילה לניוזלטר למפגן עוצמתי של חווית משתמש איכותית המשלבת חשיבה על צרכי הגולש.

 

9.להשתמש בקופי ממגנט ומושך

למרות שטופסי הרשמה לרשימת תפוצה צריכים להכיל כמה שפחות טקסט, המעט מילים שנמצאות שם חייבות לפגוע בול. זו עבודה לא פשוטה לחשוב על המילים הנכונות, להימנע מלזרוק סיסמאות ולמצוא דרכים מקוריות לגרום לגולשים להירשם. השפה והטון שבהם תשתמשו משתנים לפי קהל היעד שלכם. רק אתם, שמכירים לעומק את קהל היעד, יכולים לדעת בדיוק מה ידבר אל הגולשים ומה יגרום להם להשאיר את האימייל.

 

10.שלחו מייל אוטומטי למי שנרשם

כאשר גולש משאיר את המייל שלו אצלכם הוא מצפה לאישור הרשמה לניוזלטר. מייל אוטומטי שנשלח אליו מיד בתום ההרשמה תורם לחוויה החיובית שהגולש חווה לאחר אינטראקציה עם המותג שלכם. השקיעו במייל האישור הזה כי זו הפעם הראשונה שאתם מתקשרים עם הלקוח הפוטנציאלי החדש שהגיע אליכם.

 

לסיכום

העצה החשובה ביותר בכל מה שקשור לטפסי הרשמה לרשימות תפוצה הוא לא להיות גרידי. תבקשו מהגולשים בטופס ההרשמה כמה שפחות ותתנו להם כמה שיותר ערך בתמורה. לאחר שהכנתם טופס איכותי ושילבתם את העקרונות מהמאמר הזה חשוב לעקוב אחר הביצועים ולנתח את הנתונים כדי לשפר את הטופס אפילו יותר.

 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בקידום ממומן בגוגל ממומן בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud, חברה שמנגישה שירותי ענן מומלצים ואחסון אתרים בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם: Amazon Web Service, Google Cloud Platform, DigitalOcean ועוד.

mm
נכתב ע”י:

Facebook Pagelike Widget
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0