Taking too long? Close loading screen.

נירית מעוז

מידע מפתיע נירית טלר מעוז, מנהלת SEO ותוכן בחברת אוורסט. התחילה מניהול אתרי תוכן ובלוגינג והתגלגלה לתחום ה-SEO. עשתה תואר ראשון בתקשורת במרכז הבינתחומי ושימשה כמנהלת תוכן במועדון היזמות. רוקדת סלסה קרוב ל-7 שנים, בעיקר סלסה קובנית וקיזומבה :)
קישורי קרדיט
אתר:
  • חברה: אוורסט שיווק דיגיטלי
  • תפקיד: מנהלת קידום ותוכן
  • התמחות: קידום אתרים ותוכן
  • מיקום: תל אביב אבן גבירול 3
  • כמות פוסטים: 16
  • כותב בתחום: תוכן, קידום אורגני
  • 7 תוספי וורדפרס שהם בגדר חובה

    בתחום קידום אתרים אורגני, הפלטפורמה הידידותית ביותר לפעולות SEO היא פלטפורמת וורדפרס.  וורדפרס ראתה אור לראשונה בשנת 2003, ומאז היא נחשבת למערכת לניהול תוכן הפופולרית ביותר. ניתן לומר שאחד מכל 4 אתרים, נבנה דרך פלטפורמת וורדפרס. תוכלו לקרוא את המדריך

    2018 07, May
    0
  • אופס, הגעת לעמוד שגיאה 404 – האם הוא משפיע על קידום האתר?

    קודם כל נתחיל בהסבר מהו עמוד 404, מדובר בסטטוס של עמוד שאומר שהעמוד שאליו רציתם להגיע לא קיים, כלומר האתר לא מצליח להציג לכם את העמוד שרציתם והוא מציג לכם סטטוס 404. עמוד תקין אמור להחזיר סטטוס 200. לרוב מדובר

    2018 26, April
    0
  • האם קובץ robots.txt חשוב לקידום האתר?

    אתר האינטרנט יכול להכיל כמויות עצומות של עמודים, קבצים, מדיה וספריות. העניין הוא שלא תמיד אנו רוצים שגוגל יסרוק את כל הדברים הללו, במיוחד כשלגוגל יש תקציב סריקה מוגבל. כלומר גוגל לא תמיד יסרוק את כל העמודים באתר ביום אחד,

    2018 22, April
    0
  • מה זה תג קנוניקל ומה התפקיד שלו?

    תג קנוניקל הוא קוד HTML שהמטרה העיקרית שלו היא למנוע סריקה של עמודי תוכן משוכפלים. ברוב האתרים, בעיקר באתרי מסחר שמוכרים מוצרים דומים נוצר מצב של תוכן משוכפל, כלומר לא תמיד דואגים לתיאור שונה וייחודי לכל עמוד מוצר אלא שמים

    2018 18, April
    0
  • 7 תוספים לכרום שיקלו עליכם ויחסכו לכם זמן

    עבודה בזירה האינטרנטית לעיתים קשה וסיזיפית, ולכן קיימים מאות אם לא אלפי תוספים לכרום שיכולים להקל על חיינו, גם אם זה בדברים הקטנים. במאמרנו אציג עוד 7 תוספים לכרום שיכולים להקל משמעותית על העבודה שלכם. מדובר בתוספים שהם מאד מיוחדים

    2018 03, February
    0
  • 7 תוספים לכרום שכל מקדם אתרים צריך להכיר

    לא תמיד קל לקדם אתר, במיוחד כשיש תחרות גדולה וכמות האתרים שצצים גדלה. אם כבר, כיום אומרים שאם אין לעסק אתר אינטרנט משמע שהוא לא קיים. במאמרנו היום, נמליץ על 7 תוספי כרום שיוכלו לסייע משמעותית לכל מקדם אתרים. אנו

    2018 30, January
    0
  • מהן דרכים להתמודדות עם Negative SEO – קידום אתרים שלילי

    בתחום קידום אתרים שחור אחת השיטות לקידום האתר היא Negative SEO – קידום אתרים שלילי. בשיטה זו מנסים לפגוע באתרים של המתחרים בכל דרך אפשרית, גם אם היא לא חוקית, כאשר המטרה העיקרית היא להוריד את הדירוגים שלהם לתחתית ולהוביל

    2018 25, January
    0
  • Black Hat SEO – קידום אתרים שחור – מהן הטכניקות והאם זה טוב?

    בהמשך למאמרנו על White hat SEO בו הסברנו על הגישה ועל הטכניקות, היום נתמקד ב-Black hat SEO. ישנם מקדמי אתרים אורגניים שדוגלים בגישה זו, ונוקטים על פיה בלבד וישנם שמשלבים את הגישה עם גישת White hat בהתאם לצורך. בגישת ה-Black

    2018 17, January
    0
  • מה זה White Hat SEO? וכיצד מקדמים ב-White Hat?

    המטרה של כל מקדם אתרים אורגני, היא להביא את האתר שלו למקום הראשון בתוצאות החיפוש, אך השאלה היא באיזו גישה לקדם את האתר? ישנן 2 גישות עיקריות בתחום קידום אתרים: White Hat SEO ו- Black Hat SEO. יש כאלו שבוחרים

    2017 22, October
    0
  • 3 כלים שיעזרו לכם בקידום האתר

    עבודתם של מקדמי אתרים יכלה להיות סיזיפית לולא היו כלים לקידום אתרים, שכן מדובר בעבודה שחורה הדורשת ליקוט איטי ומדויק של פרטים ונתונים סטטיסטיים מרחבי הרשת. וזאת בכדי ליצור מיפוי מדויק של עשרות נתונים, כאשר בעזרתם ניתן ליצור מערך קידום אורגני

    2017 28, September
    0
  • איך לגרום לאתר שלך להמיר יותר?

    ישנן כל כך הרבה דרכים להוביל את המשתמש להמרה באתר שלכם. הדרך הטובה ביותר היא לגרום למשתמש ליהנות מהגלישה באתר, לקבל את המידע שהוא בדיוק רצה וליצור אתכם קשר בצורה המהירה ביותר. בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים נוצרו כלים, קודים ותוספים שיכולים

    2017 09, August
    0
  • האם האתר שלכם מאובטח?

    כיום כל אתר אינטרנט נדרש לאבטחה, שלא כמו בעבר כאשר האבטחה הייתה נחלתם של אתרים שנעזרו בשירותי סליקה כגון חנויות וירטואליות ואתרים שהחזיקו במידע רגיש כגון אתרי רפואה. כיום, על כל בעל אתר לדאוג שהאתר שלו יכיל את פרוטוקול Https

    2017 30, July
    0
  • עדכון “FRED” – אז מה הסיפור?

    האם העדכון FRED אכן יצא לאוויר? בימים האחרונים מסתובבת שמועה שגוגל שחררה עדכון חדש העונה לשם “Fred”. מדובר בעדכון שפוגע באתרים המחזיקים בתוכן בעלי ערך נמוך. נכון לעכשיו גוגל לא מאשרת את השמועה ואין לה תגובה בנושא. למרות העמימות בנושא,

    2017 20, March
    0
  • כיצד משפיעים הפקדים (תפריטים, כפתורים, לינקים) על חווית המשתמש באתר?

    השפעת הפקדים על חווית המשתמש באתר ישנה חשיבות רבה בבחירת תפריטים, כפתורים וקישורים בכדי ליצור חווית משתמש טובה באתר (וכדי למנוע נטישה של משתמשים שתוריד את ציון האיכות מול האלגוריתם של גוגל). פוסט זה מבוסס על הקורס “תכנון ועיצוב חווית משתמש”

    2016 14, July
    0
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם