Taking too long? Close loading screen.

אוורסט משרד פרסום ושיווק דיגיטלי

מידע מפתיע הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.
קישורי קרדיט
פייסבוק: facebook.com/kerimorgret
ליקדאיין: linkedin.com/in/kerimorgret
  • חברה: אוורסט שיווק דיגיטלי
  • תפקיד: מנהלת קידום ותוכן
  • התמחות:
  • מיקום: תל אביב אבן גבירול 3
  • כמות פוסטים: 47
  • כותב בתחום: תוכן, קידום אורגני
  • איך לשפר את האתר לפי הסטנדרטים של מובייל?

    כבר ידוע לכל מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי שהשקעה במובייל היא לא רק משתלמת – היא בגדר חובה. העדכונים שיוצאים עם השנים מראים שהמגמה הברורה של גוגל היא לתת עדיפות למובייל. יותר ויותר גולשים עושים זאת דרך המכשיר הנייד, גוגל נותנת

    2019 16, January
    0
  • מהו ארגז החול של גוגל?

    אפקט ארגז החול של גוגל הוא אמנם משוער, ולא אושר רשמית על ידי גוגל, אך דומה שבצורה זו או אחרת – הוא אכן קיים. משמעותו הפרקטית היא שאתרים חדשים אמנם מאונדקסים על ידי גוגל, אך לא מופיעים בתגובה לחיפוש של

    2019 10, January
    0
  • חיפוש מבוסס קול

    חיפוש מבוסס קול הופך למשמעותי בשנת 2019 ואילך. למעשה, כבר כיום נתח משמעותי מהחיפושים במנוע החיפוש של גוגל מבוצע באופן קולי. חיפוש קולי הוא קל יותר לביצוע והתוצאות מגיעות אף מהר יותר. קידום אתרים אורגני גם מתחיל להשתנות בהתאם לפונקצית

    2019 06, January
    0
  • עדכונים חשובים שקרו בשנת 2018

    קידום אתרים אורגני הוא תחום שמשתנה ללא הרף, ומחייב את המקדמים לשמור על ערנות ולהתעדכן בכל העדכונים השונים שגוגל מוציאה. במהלך כל עדכון שנכנס לתוקף באופן רשמי הדירוג של חלק מהאתרים נפגע ומאידך חלק מהאתרים מרוויחים מההחלה שלו. גם בשנת

    2018 31, December
    0
  • רימרקטינג

    רימרקטינג היא היכולת לשווק מחדש מוצר או שירות מסוים לקהל שכבר נחשף אליו באופן זה או אחר או לכל הפחות נחשף לעסק עצמו, ואולי אף כבר ביצע אצלו רכישה בעבר. כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי, הכוונה היא ברוב המקרים לרימרקטינג שמבוצע

    2018 25, November
    0
  • ניהול דף עסקי בפייסבוק

    לכל עסק ראוי שיהיה דף עסקי בפייסבוק, ואין זה משנה באיזה תחום הוא עוסק. מדובר בהזדמנות שיווקית חשובה, שבבסיס שלה גם אינה עולה כסף. תמיד ניתן להפנות אנשים מתעניינים לדף, שמשמש כמעין תעודת זהות דיגיטלית ונותן מידע על העסק. כמובן

    2018 18, November
    0
  • דף נחיתה בפייסבוק

    פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, ובפרט קידום ממומן, מתבסס פעמים רבות על דפי נחיתה. בדרך זאת ניתן בשלב המודעה לתת לגולש מידע מסוים, לסקרן אותו ולגרום לו להקליק על מנת ללמוד במסגרת הדף עוד אודות המוצר או השירות. המודעה משמשת למעשה

    2018 14, November
    0
  • חוק הנגשת אתרים

    אתרים ישראלים רבים צריכים להיות מונגשים לקהל הרחב, לרבות קהל של אנשים עם מוגבלויות שונות, כגון לקויות ראייה, לקויות שמיעה ועוד. המטרה היא כמובן לאפשר לכל אדם לקבל את אותה רמה של מידע אודות מוצרים ושירותים שונים המצויים ברחבי הרשת.

    2018 28, October
    0
  • למה כדאי לכם להשקיע בסטורי באינסטגרם?

    הנתונים מצביעים על מאות מיליוני צפיות יומיות בסטוריז שונים ברחבי האינסטגרם. זה לא מפתיע בהתחשב בכך שהסטורי בהחלט יושב “בול” על המכשיר הנייד שדרכו מבוצעת רוב הגלישה. השקעה בסטורי כיום היא בגדר להכות בברזל בעודו חם, והוא בהחלט לוהט, וזאת

    2018 21, October
    0
  • למה כדאי לכם להשקיע בבלוג?

    אתרים רבים כוללים בתוכם אזור שלם שמיועד לבלוג או במילים אחרות: כתבות ומאמרי תוכן. מדובר כיום במצרך יסוד לכל אתר שמכבד את עצמו ומבין כיצד עובד שיווק דיגיטלי, ובפרט פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני. בלוג איכותי עוזר למאמצי קידום האתר,

    2018 14, October
    0
  • כלים מדהימים ליצירת סרטונים מתמונות

    וידאו הוא מוצר חם וחכם שמעביר תכנים חוויתיים ואינפורמטיביים בכיף ובקלות. אם אתם קצת מבינים בשיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית ויודעים לעסוק בפרסום בפייסבוק, באינסטגרם או פרסום בגוגל, אז אתם יודעים כמה יעיל ליצור ולערוך סרטונים ולהשתמש בהם על מנת לקדם

    2018 07, October
    0
  • איך לכתוב כותרת שיווקית למייל?

    כותרת לדואר אלקטרוני כתיבה והפצה של ניוזלטר היא אחת מהדרכים היעילות ביותר לתקשר עם רשימות תפוצה וקהל לקוחות קיים, בין אם מדובר באנשים שהשגתם דרך פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל או דרך העבודה השוטפת במרוצת הזמן. בין כל ערמות המיילים הנאספות

    2018 26, September
    0
  • איך מעלים עוקבים באינסטגרם?

    אינסטגרם הוא גם הדבר הנוכחי וגם הדבר הבא הבו-זמנית. השימוש בפלטפורמה המפעפעת והפופולארית מתאים ורלוונטי לסוגים רבים מאוד של אנשים, עסקים ומותגים. מעבר לפרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, בהחלט כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם ולחתור להשיג כמה שיותר עוקבים ומשתמשים שיצרו אתכם

    2018 23, September
    0
  •  7 טיפים לשיפור ה-CTR במודעות הממומנות

    בפרסום בגוגל קיימים טריקים רבים לשיפור ה-Click-Through Rate, הלא הוא אחוז ההקלקה על המודעות שלנו ב-Google AdWords. בעיקר בתחומים שבהם יש תחרות רבה על תשומת הלב של הגולש, כדאי לנצל את האפשרויות העומדות לרשותנו ולהשתמש באותם טריקים בצורה חכמה. אין

    2018 22, August
    0
SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם