Taking too long? Close loading screen.
mm

5 טיפים לניהול נכון של דף עסקי בפייסבוק

כל בעל עסק שהתנסה בפרסום באינטרנט, וודאי יודע שפייסבוק מהווה את אחד המקומות היותר אטרקטיביים נכון להיום לפרסום. פרסום בפייסבוק דורש היכרות מעמיקה עם הרשת החברתית וחשוב שתדעו, שלא די בכך שתפתחו עמוד עסקי, אלא אתם מוכרחים לדעת לנהל ולקדם אותו נכון.

בכתבה הבאה נביא לפניכם חמישה טיפים שבוודאות יסייעו לכם להצליח להשיג תוצאות טובות יותר כשמדובר על פרסום בפייסבוק ובכלל על שיווק דיגיטלי ברשת. נדגיש, שניתן לקדם את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק בשתי דרכים: האחת אורגנית, כלומר העלאת תוכן באופן עצמאי והשנייה, שאגב, אינה סותרת את הראשונה – באמצעות קידום ממומן.

להבין מי קהל היעד שלך

הטיפ הראשון הוא להגדיר מראש מי קהל היעד אליו אתם פונים בפייסבוק, כלומר אילו לקוחות פוטנציאליים אתם מחפשים ולפלח אותם לקבוצות לפי גיל, מגדר, אזור גאוגרפי, תחומי עניין וכיוצא בזה. רק אחרי שתבינו אל מי אתם פונים תוכלו להתחיל לייצר תוכן רלוונטי ומותאם לאותו הקהל.

להעלות עדכונים שוטפים

פוסטים בעמוד העסקי הם הדרך שלכם ליצור אינטרקציה עם קהל היעד. אם לא תקפידו להעלות עדכונים שוטפים ולשמור על קשר עם העוקבים שלכם וכמובן, עם גולשים נוספים ברשת – העמוד שלכם לא יזכה לבאז, תפסידו חשיפה וסיכוייכם להפוך את אחד הפוסטים לוויראלי יצטמצמו משמעותית.

מענה מהיר לכל תגובה

כל תגובה שמישהו כותב לכם בעמוד העסקי, בין אם מדובר על תגובה בפוסט, תיוג, דירוג או הודעה ישירה לתיבת הדואר של העמוד, מוכרחה לקבל מענה מיידי. ככל שתענו מהר יותר, כך תזכו לקבל מפייסבוק יותר חשיפה ואף תצליחו להפעיל את תג התגובתיות המהירה, תג ירוק בולט שמופיע אצל עמודים עסקיים שמגיבים מהר להודעות.

לא להפר את הכללים

פייסבוק מפרסמת אחת לתקופה עדכונים בנוגע לכללים שלה לפרסום. אותם הכללים חשופים לעיני כל והם אלו שמגדירים מה מותר ומה אסור לעשות כשמפרסמים בפייסבוק. כדאי להיכנס ולקרוא את הכללים מעת לעת, כדי לוודא שאתם לא עוברים על החוקים.

לפזר את התקציב ולמדוד

הטיפ האחרון מתייחס לאלו שכבר התנסו בפרסום ממומן, משמע בתשלום, או למי שמעוניין לנסות. מומלץ מאוד לא להשקיע את כל הכסף בבת אחת בקמפיין בודד בפייסבוק, אלא לנסות לפזר את התקציב באופן מבוקר ושקול.  זה אומר לבחון כמה פוסטים, לראות מה עובד טוב יותר ומה ממיר יותר ולהמשיך איתו בהדרגה. רק בעל עסק שיבצע מעקב, מדידה וניתוח תוצאות ויהיה אדפטיבי, יזכה לתוצאות מספקות מהפרסום בפייסבוק.

אתם גם יכולים להיעזר בחברה המתמחה בקידום אתרים, בפרסום בפייסבוק ובגוגל – שתעזור לכם לקדם את דף העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0