Taking too long? Close loading screen.
mm

דף נחיתה בפייסבוק

פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, ובפרט קידום ממומן, מתבסס פעמים רבות על דפי נחיתה. בדרך זאת ניתן בשלב המודעה לתת לגולש מידע מסוים, לסקרן אותו ולגרום לו להקליק על מנת ללמוד במסגרת הדף עוד אודות המוצר או השירות. המודעה משמשת למעשה כטיזר לדף הנחיתה שמקושר אליה ולוקח את הפרסום צעד אחד קדימה. במידה ואין לכם דף נחיתה חיצוני או אתר משלכם, בקמפיין מסוג Lead Generation ניתן למעשה לבנות דף נחיתה פנימי בפייסבוק, שהוא מצומצם ומינימליסטי יותר, ולמשוך באופן הזה לידים מלקוחות פוטנציאליים.

דף נחיתה פנימי

קמפיין לידים הוא קמפיין נפוץ בקידום ממומן בפייסבוק, ומפרסמים רבים עושים בו שימוש. דף נחיתה בפייסבוק מאפשר לנו בראש ובראשונה לספק מידע נוסף לגביי המוצר במטרה לגרום לגולש להשאיר פרטים ליצירת קשר איתו. ניתן לכלול בו תמונה של המוצר, מידע מילולי נוסף ולשאול מספר שאלות. אותן שאלות מערבות את הגולש באופן אקטיבי ומגדילות את הסיכוי שישאיר פרטים. כמובן שכך גם ניתן לקבל עליו מידע נוסף ובהתאם למה שבחרנו לשאול, לרבות שאלות פתוחות, שאלות עם מספר תשובות לבחירה ושאלות לבירור פרטים אישיים כגון עיר, טלפון ושם. יש לדעת שיש לכלול תקנון פרטיות חיצוני באחד מהשלבים של יצירת הדף.

יתרונות הדף

לדף נחיתה פנימי בפייסבוק מספר יתרונות ברורים. הוא אינו מצריך השקעה בדף נחיתה חיצוני, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת זמן ומאמצים. הוא חינמי לחלוטין ומהווה חלק בלתי נפרד מהקמפיין. אין צורך לעצב אותו, אלא רק לבחור תמונה, לכתוב מלל רלוונטי ולבחור שאלות שיוצגו לגולש. זוהי דרך נוחה וקלה מאוד לקבל לידים מהגולשים.

חסרונות הדף

דף נחיתה פנימי הידוע גם כטופס לידים אינו מספק מידע רב ומעמיק כמו דף נחיתה חיצוני מלא, אלא פרטים מינימאליים יחסית. כאשר מדובר במוצרים או בשירותים מורכבים, הוא פחות מתאים. הוא אינו מעוצב באותה מידה, אינו מרשים באותה רמה ואינו עוזר למיתוג העסק. הוא בעל פוטנציאל גדול למשוך לידים רבים במקרים רבים, ולרוב גם בעלות נמוכה יחסית, אך בגלל שקל יחסית להשאיר ליד באופן הזה והמידע המסופק מצומצם יותר – הלידים עשויים להיות פחות איכותיים ויותר “קרים”.

שימוש במצבים הנכונים

מפרסם חכם ומנוסה יודע מתי להשתמש בדף נחיתה פנימי בפייסבוק כחלק מקמפיין Lead Generation. בשורה התחתונה, זהו בהחלט כלי חשוב ואין ספק שטוב שהוא קיים. הוא יעיל כאשר המוצר אינו מסובך מדי ואינו מצריך העברה של תוכן ומידע רב לגולש. יש לבחור להשתמש בו בהתאם לסוג העסק, סוג המוצר ואופי הקהל. כאשר משתמשים בו במקום הנכון, הוא יכול לאגור כמות גדולה של לידים, בקלות, במהירות ובעלות משתלמת לבעל העסק. בסיום הטופס בכל מקרה ניתן להוביל לדף נחיתה או אתר חיצוני כלשהו, וזהו בהחלט יתרון נוסף.

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0