Taking too long? Close loading screen.
mm

איך מעלים עוקבים באינסטגרם?

אינסטגרם הוא גם הדבר הנוכחי וגם הדבר הבא הבו-זמנית. השימוש בפלטפורמה המפעפעת והפופולארית מתאים ורלוונטי לסוגים רבים מאוד של אנשים, עסקים ומותגים. מעבר לפרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, בהחלט כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם ולחתור להשיג כמה שיותר עוקבים ומשתמשים שיצרו אתכם מעורבות בתדירות גבוהה. הפלטפורמה בכל מקרה ממשיכה להתפתח כל הזמן וכדאי לשמור על ערנות ולהיחשף לטרנדים, לעדכונים ולפונקציות חדשות. הכנו לכם מספר טיפים שמתוך הניסיון שלנו יכולים לעזור לכם להגדיל אט-אט את כמות העוקבים שלכם. קריאה נעימה.

מה התוכנית?

תמיד משתלם להתחיל ביצירה של תכנית שיווקית ואסטרטגית מסודרת. אנחנו כבר יודעים מה המטרה – להגדיל את כמות העוקבים. מצוין! על מנת להשיג את זה בפועל, כדאי לשבת ולחשוב מי הקהל שלכם, מה הקטע שלו, במה הוא מתעניין ובאיזה שפה הוא מדבר, איפה הוא מרוכז, מה המסרים שאתם רוצים להעביר, באיזה קופי ושפה אתם בוחרים להשתמש ובעזרת אילו רעיונות קריאייטיביים ויוצאי דופן תוכלו לקדם את התכנים שלכם.

להפיץ את הסולמית

ה-#האשטאג הוא כלי יעיל ומצוין להעביר את המסר או את הסלוגן שלכם בצורה תמציתית ומדבקת. על מנת שאנשים ידעו שהוא קיים, בין אם מדובר בהשטאג ותיק או חדש, כדאי להפיץ אותו ככל שרק אפשר. מעבר לשימוש חוזר ומתמיד באינסטגרם, תדאגו להטמיע אותו בזיכרון ובתודעה של הגולשים גם כאשר הם גולשים בפייסבוק, מקבלים מכם ניוזלטר תקופתי, גולשים באתר שלכם, נחשפים למוצרים, לסחורה ולמרצ’נדייז, גולשים בחנות אינטרנטית ונחשפים למותג שלכם בכל דרך שהיא – אונליין ואופליין כאחד, לרבות קמפיינים דיגיטליים בפלטפורמות השונות. במקרה הזה, כמה שיותר –  יותר טוב.

לבחור את ההאשטאגים הנכונים

במקום לעסוק בספאם ולהפציץ כל פרסום בעשרות סולמיות שהרלוונטיות שלהן אליכם היא גבולית במקרה הטוב, כדאי להתחיל לבחור האשטאגים שבאמת תורמים. באינסטגרם כבר לא כל כך זורמים עם ספאם מהסוג המדובר. חישבו אילו האשטאגים יעזרו לכם לקבל את החשיפה הנכונה. אם אתם מוכרים מוצר או שירות, תדאגו להשתמש במונחים רלוונטיים לעולמות התוכן שלהם, לתחום שבו העסק עוסק ולקהל שאליו אתם מכוונים. ניתן להשתמש בנוסף במיקום שבו אתם נמצאים או טרנדים אקטואליים כאלה ואחרים שמתקשרים למה שאתם מייצגים. מעבר לכך, בצעו מחקר ובדקו אילו האשטאגים אהובים על הקהלים שלכם והשתמשו בכך על מנת למשוך אותם אליכם.

מובילי דעה

פרסונות כריזמטיות שנחשבות למובילי דעת קהל ברשת הדיגיטלית ובמדיה החברתית יכולות לעזור לכם להפיץ את הבשורה שלכם. ניתן לפנות אליהן בצורה ישירה, להציע להן את המוצר שלכם במתנה בתמורה לביקורת חיובית או לעקוב אחר התכנים של מובילי הדעה וליצור איתם אינטראקציה מתמשכת. אותם מובילי דעה יכולים להתעסק בשלל תחומים שונים או בתחום המסוים שבו אתם עוסקים. איך שלא יהיה, כדאי לאתר את האנשים הנכונים ולערוך בינם לביניכם היכרות מועילה.

לפתח שפה ויזואלית

אינסטגרם היא פלטפורמה מינימליסטית במלל ומקסימאלית בסרטונים ובתמונות. כדאי לכם להשקיע בקופירייטינג, ברעיונות ובעיצוב הגראפי של כל תוכן שאתם מעלים. פתחו שפה עיצובית נקייה, רעננה ומקורית משלכם. כדאי לשמור על אחידות ולהגיע למצב שעם הזמן, הגולשים ידעו לזהות את השפה שלכם בקלות – בגלל שהיא תהיה רציפה, בעלת קו עיצובי אחיד ואותנטיות הייחודית לה.

מה הסיפור שלכם?

כבר די ברור לכולם שהסטורי הוא כלי לוהט באינסטגרם. כדאי להשקיע ביצירה שלו, בהגיית רעיונות מקוריים ובחיפוש ללא הרף אחר התמונה או הצילום הבא שניתן להעלות. גם מי שלא עוקב אחרי הדף שלכם באותה עת, עדיין יכול תיאורטית למצוא אתכם בלשונית ה-Explore. מן הסתם שמי שנחשף לסטורי שלכם ויאהב אותו, עשוי בקלות לרצות לעקוב אחריכם בצורה קבועה. הדרכים הטובות ביותר לנצל את האפשרויות להופיע באוסף הסיפורים של אינסטגרם הן להוסיף #האשטאג לסיפור שלכם ולהוסיף את המיקום שבו אתם נמצאים. כך משתמשים שלא מכירים אתכם יוכלו להיחשף אליכם ואל התכנים שלכם.

קידום ממומן

עסקים רבים עושים פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל, וגם באינסטגרם ניתן להשתמש במודעות ממומנות. קידום ממומן באינסטגרם הוא אמנם פחות פופולארי, נפוץ ומתוחכם מהקידום בפייסבוק או בגוגל, אך הוא עדיין מהווה כלי להעלאת כמות העוקבים וחשיפת המותג שלכם. לא קשה לבנות קמפיין פשוט וניתן לבחור תחומי עניין, מיקום, גילאים ומגדר/ים רלוונטיים.

mm
נכתב ע”י:

הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם, הוא אתגר אשר יחידי סגולה מעטים הצליחו לטפס עליו. הטיפוס על ההר הוא אתגר אנושי ורוחני אשר דורש הכנות, פיזיות ורוחניות. ובנוסף ליווי מקצועי ועבודה יסודית. שכן טעויות יכולות לגרום לאסונות. אנחנו בחברת אוורסט מבקשים לקחת אתכם לפסגה ביחד איתנו. ולהוביל אתכם יד ביד בדרך הבטוחה לפסגת ההצלחה בשיווק הדיגיטלי של המאה ה- 21.

SignUp
עדכונים שוטפים יכולים לעזור ליצור חויית משתמש טובה יותר לגולשים שקוראים את התכנים שלכם

תגובות 0
+ הוסף תגובה
0