עליכם להכיר את הלקוחות שלכם ולהבין מה הם מחפשים ורוצים למצוא
Google Analytics, Seevolution, Hotjar, Crazyegg, ClickTale Heat map, Click map, Scroll map and more
מאיפה הלקוחות שלכם באים ולאן הם הולכים? על איזו פלטפורמה האתר שלכם הוא הכי נצפה? מובייל או דסקטופ? האם היעד שהצבתם אכן מומש? כמה זמן אנשים נשארים באתר, ואיזה עמוד הוא הכי נצפה?
ברשת יש עשרות כלים של ווב אנליטיקס, שיכולים לעזור לכם לפענח את התנועה באתר שלכם, ולהבין טוב יותר את חווית המשתמשים שלכם, או שתתנו לנו לבדוק עבורכם.
Conversion Rate Optimization - בין אם האתר שלכם הוא אתר מכירה, טופס Lead, או דף נחיתה, בדיקה קבועה של תהליך רכישת הלקוח הוא דבר חשוב.
אילו שדות הם שדות חובה? ואילו רשות? האם הכפתור המניע לפעולה בצבע הנכון? האם התהליך כולו נכון? האם יש אפשרות לקנות מבלי לבצע הרשמה? האם אפשר לספק ללקוח מענה לשאלותיו בעזרת צ'אטבוט?
תבחנו את תהליך רכישת הלקוחות שלכם ושפרו אותם כל הזמן.
13 כלי ניתוח
36072 לידים
60% ממוצע בשיפור המרה
36072 ROI - החזר השקעה
שאלות נפוצות
שיפור יחס המרה (CRO - Conversion Rate Optimization) עוסק במקסום יכולות הפוטנציאל של הרשת ובהפיכת מבקרים זמניים ללקוחות קבועים.
תחום זה קיים למעשה מתחילת עידן האינטרנט, אשר תפס תאוצה חזקה מאוד לאחר התפתחות ה- eCommerce ברשת.
כאשר מדברים על המרה בעולם הדיגיטל, הכוונה היא לכל פעולה אותה אנחנו מעוניינים שהגולש (לקוח פוטנציאלי) יעשה - יפתח/יקליק/ימלא טופס/יקרא/ירשם/יכניס כרטיס אשראי וכו'.
בכדי לשפר את סיכויי ההמרה, ניתן למדוד ולעקוב אחר ההתנהגות של הגולש באתר ובעזרת הנתונים שנאספו ניתן להבין באיזה שלב כדאי להניע את הגולש לבצע המרה.
נשמח לספר לך על כמה מהדרכים בהם ניתן להניע את הגולש להמרה המיוחלת בפגישתנו :)
ניתן למדוד את יחסי ההמרה באמצעות כלי ניתוח שונים הנמצאים ברשת כגון Google Analytics שיכול לעקוב אחר מבקרים ולאסוף עליהם נתונים דמוגרפיים והתנהגותיים ונתונים נוספים כמו סוג המכשיר והדפדפן דרכו הם התחברו לאתר ועוד.
יש גם כלים כמו Lucky Orange שמאפשרים הטמעה של מפת חום באתר ותיעוד של התנהגות הגולשים באתר בזמן אמת ועוד.
כלים אלו נותנים תמונה מייצגת של ההתרחשות באתר וההתנהגות של הגולשים. קידום או ניהול אתר אינטרנט ללא כלים המאפשרים ניתוח של יחסי ההמרה הם בבחינת נהיגה עם כיסוי עיניים.
אל תבזבזו את הזמן בניחוש ההתנהגות של המשתמשים שלכם, תבדקו כיצד הם מתנהגים כל הזמן ומה אתם יכולים לעשות על מנת לשפר את חווית השימוש שלהם באתר.
יחסי המרה ניתן לחשב באמצעות החזר על ההשקעה ROI - Return on investment. נניח שאנחנו מעוניינים לפרסם מוצר אשר עולה 100 ש"ח ללקוח. לטובת קידום המוצר אנחנו מעוניינים להשקיע 1000 ש"ח בחודש עבור פרסום.
לאחר שהפרסום עלה לאוויר, הצלחנו לגייס כ- 10 לקוחות חדשים בחודש. כלומר יחס ההמרה שלנו עומד על 10/1000 = 1%, עכשיו כשיש לנו נקודת מוצא, ניתן לצאת ממנה ולנסות ולשפר את יחס ההמרה ← כלומר, לגייס עוד לקוחות עבור אותה השקעה של משאבים כלכליים ולצאת עם רווח.
ראשית כל, עליכם להגדיר מהי הפעולה שאתם רוצים שהגולש יעשה – כלומר איזו פעולה נחשבת להמרה בעיניכם. לאחר מכן נסו להבין מהו המסלול הרצוי עבור המשתמש לקראת ההמרה המיוחלת. לשם כך, יש להבין את הדברים הבאים:
• מהם המדדים להצלחה?
• האם המסלול ברור ומובן למשתמש? האם הוא יודע מה צריך לעשות בכדי להגיע להמרה?
• מה נחשב למיקרו המרה ומה נחשב למאקרו המרה?
יש לעקוב אחרי הנתונים באופן קבוע ויומיומי ולשפר את המסלול להמרה בכל זמן שניתן.
כאשר מדברים על לידים, הכוונה היא למידע/לפרטים של לקוח פוטנציאלי בעזרתם נוכל להפוך אותו ללקוח משלם.
בעולם השיווק הדיגיטלי, לידים באים לידי ביטוי בעיקר בהשארת כתובות מייל ו/או טלפונים.
כך נציגי המכירות שלכם יוכלו לבצע מעקב אחרי הלקוחות הפוטנציאליים ולהמשיך לטפל בהם, או לחילופין לנסות ולהמשיך לשווק להם באמצעות מיילים עם הצעות מכר אטרקטיביות אשר ישכנעו אותם לשים את מבטחם דווקא בכם.
הלקוחות שלנו
מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? השאירו פרטים, ונשמח להסביר הכל על כוס קפה.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות,
השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא
ולהבין מה אנחנו עושים.