פתיחת עמוד לא דורשת הרבה מאמץ. הממשק ידידותי ומזמין. (תשאלו את מארק) אך עריכת התכנים, התאמת התוכן, הפיכת העמוד לכזה שנראה טוב עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
תנו לנו להפוך את העמודים שלכם ללא פחות ממרתקים!
פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת לשיווק ופרסום (במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים) כי היא מספקת כלים מצויינים וייחודיים לקידום העסק בתוך הרשת.
במערכת הפרסום בפייסבוק ניתן להגדיר, למדוד, לתקן תוך כדי תנועה בכל זמן נתון.
או בקצרה קמפיין מכוון תוצאות, (והכי קצר: "Performance Advertising") גם עם מעט כסף תוכלו לפרסם בפייסבוק. אבל בשביל לא לשרוף את כל התקציב במקום אחד - תצטרכו ללמוד, לקרוא, לשבת שעות ולראות סרטונים, לנסות, לטעות ואז לנסות שוב ולקוות שלא טעיתם עוד פעם.
ואז תצטרכו לבחור:
את המטרה? את כלי הפרסום? את קהל היעד? את פרק הזמן? את התקציב? ואת הערוצים? ושאלות נוספות שדורשות ידע של אנשים שמכירים את התחום. עזבו אתכם, בואו אלינו ותראו כיצד עושים את זה למותגים גדולים וקטנים.
קהל היעד שלכם הוא חשוב. אבל הכסף שלכם חשוב לא פחות ואנחנו דואגים לשניהם!
אנו מפלחים (את הקהל) ודואגים שרק לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים ייחשפו לקמפיין, תוך ניטרול אלמנטים חיצוניים כגון רובוטים ואופטימיזציה של קהל היעד לאורך הדרך.
אנחנו שומרי הסף.
בכל יום אנחנו מנהלים עשרות קמפיינים המגיעים לעשרות אלפי אנשים.
אנחנו בודקים, מעדכנים, משפרים, מחדדים, מעדכנים, בודקים וחוזרים על הכל מהתחלה כל יום מחדש ושומרים על ROI חיובי (החזר השקעה).
מילה, תמונה, סרטון וידאו, תגובה או סקר יכולים לגרום להצלחה ולאפקט וויראלי מדהים או לכישלון חרוץ ומשבר תקשורתי ועסקי מסובך ויקר.
ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם דורש ידע בתקשורת, ידע בניהול תוכן, שימוש בתמונות, שירות לקוחות, וגם קצת פסיכולוגיה.
אנחנו עובדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם האנשים המקצועיים, הרגישים והחדים ביותר. אלו שישמרו על המותג שלכם, ויעצימו אותו אל מול הגולשים.
את המטרות העסקיות שלכם, אנחנו שמים לנגד עינינו תמיד! תחזרו להתעסק בניהול העסק, ותנו לנו לנהל את עמוד הפייסבוק שלכם.
הצבת יעדים ועמידה בהם הינה כלי מפתח בשיווק דיגיטלי. מי שלא מתקדם הולך אחורה.
בתחום הרשתות החברתיות ובפייסבוק בפרט, ישנה תחרות עצומה על תשומת ליבם של הלקוחות. על מנת ליצור בידול ויתרון על המתחרים יש לספק לצרכן תוכן בעל ערך עבורו. ברגע שמייצרים תוכן כזה, ניתן לראות שהקהל מגיב בהתאם.
אחד היתרונות הבולטים של הרשתות החברתיות, ובפייסבוק בפרט הוא היכולת לדלות מידע שימושי אודות הלקוחות שלנו. ניתן לגלות נתונים רבים אודותם ולהשתמש במידע הזה על מנת לטרגט אנשים הדומים ללקוחותינו
ניתן לראות מהי מידת ההשכלה שלהם, המצב המשפחתי, עמוד חדשות מועדף, ואפילו הבגדים אותם הם אוהבים ללבוש.
3 ימים להעלאת קמפיין לאוויר
60 קמפיינים פעילים
3300 לידים חודשיים
25% פחות בתשלום לקליק
שאלות נפוצות
הרשת החברתית הגדולה בעולם מכילה הזדמנויות רבות לעסקים ומאפשרת מגוון כלים לפרסום, למכירה, לשיווק ולהגדלת החשיפה בפני קהלי יעד חדשים.
לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, או אם העסק שלכם גדול או קטן, פונה לשוק ה- B2B או B2C, או אם יצרנים או משווקים, הכלים בפייסבוק ובאינסטגרם יסייעו לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה המדוייקת ביותר.
רוצים לדעת כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה? צרו איתנו קשר!
פייסבוק מספקת כלים לפרסום אורגני וממומן. פוסטים לא ממומנים יכולים למשוך את תשומת לב הצופים ולהיות מופצים באופן ויראלי במשך זמן רב עם מאמץ מינימלי.
מצד שני קמפיינים ממומנים בפייסבוק מאפשרים מיקוד של קהלי יעד, בחירה ופיקוח על תקציב הקמפיין, בחירת הפלטפורמה הפרסומית (פייסבוק, אינסטגרם או שניהם), סוג הקמפיין (טקסט, תמונה, סרטון, מצגת ועוד...) אופיו ומשך הזמן שלו.
אפשרויות האופטימיזציה כמובן קיימות ומאפשרות לכם להיות עם היד על הדופק לאורך כל תקופת הקמפיינים.
אופטימיזציה של קמפיינים אינה קשורה ישירות בפייסבוק, אך כמות ואיכות המידע שקיים בפייסבוק על קהל היעד שלכם מאפשרות לכם לבצע אופטימיזציה לקמפיינים.
פילוחים עפ"י גיל, מין, מדינה, שפה, נושא, מקצוע וקטגוריות נוספות הן בבחינת מידע זמין על המדף.
לאחר העלאת הקמפיין ניתן לבחון את יחסי ההמרה ולבצע בהתאם אופטימיזציה של התוכן, התקציב, קהל היעד או אופי הקמפיין על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.
בחירה של קהל יעד נכון היא כמובן שאלה חשובה. ראשית כל עליכם להבין למי אתם רוצים לפנות עם המוצר/השירות שלכם.
נכון שהמוצר/שירות יכול להתאים למספר קהלים רלוונטיים, אך לא בטוח שיהיה זה נכון לפנות לכל אותם הקהלים בו זמנית ואם כן, לא בטוח שצריך לפנות עם אותה הצעה/קריאייטיב.
לכן בחרו את קהל היעד שאתם חושבים שהוא הכי נכון עבור המוצר והקמפיין שלכם. השקיעו את מרב המאמצים ביצירת קמפיין איכותי עבור קהל זה.
לאחר מכן המשיכו ושפרו את הקמפיין. בהמשך תוכלו להמשיך ולבחור קהלי יעד נוספים, ולהשוות לקהל היעד המקורי שלכם.
אין תשובה מספרית אחת נכונה, מכיוון שזה תלוי בהמון גורמים, כגון: מהו סוג העסק, באיזה תחום עוסק, מי קהל היעד, כמה זמן העסק קיים, האם מדובר במוצר או בשירות ועוד ועוד ועוד…
עם זאת נגיד כך, בעולם הדיגיטלי של המאה ה-21 ישנו מושג שנקרא "טביעת רגל דיגיטלית - Digital Foot Print". המשמעות של מונח זה, היא שלכולנו יש טביעת רגל דיגיטלית שבאמצעותה אפשר ללמוד עלינו משהו.
עסקים המעוניינים לקדם את עצמם באמצעות הרשתות החברתיות צריכים להגדיל ולחדד את טביעת הרגל שלהם כל הזמן, על מנת לאפשר לקהל היעד שלהם ללמוד עליהם כמה שיותר ולהגיע ללקוחות חדשים.
כמות גדולה יותר של פוסטים (רלוונטיים לעסק) תגביר את המודעות על העסק עבור לקוחותיו.
העולם הדיגיטלי הופך להיות חזותי יותר ויותר. אם בעבר נאמר "תמונה אחת שווה אלף מילים". במאה ה-21 תמונה אחת יכולה להיות שווה הרבה יותר מזה.
אינסטגרם (כיום חלק מפייסבוק) היא רשת חברתית המאפשרת לכולם לפתוח פרופיל בו הם יכולים לשתף את מה שמגדיר אותם כביכול באמצעות תמונות וסרטונים.
לעסקים, זו הזדמנות נהדרת לספר לקהל לקוחותיהם מי הם - לחשוף תמונות המציגות את מאחורי הקלעים של העסק, את הצוות שעומד מאחורי המותג, את המוצרים החדשים ועוד.
פעולות אלו יצמצמו את הפער שבין המותג לבין הלקוחות ואף יגדילו את נאמנות קהל הלקוחות למותג.
הלקוחות שלנו
מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? השאירו פרטים, ונשמח להסביר הכל על כוס קפה.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות,
השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא
ולהבין מה אנחנו עושים.