מעבר לקשת הצבעים שלנו, נמצאים הפונטים והצורות שהופכים אתרים לחוויה של חושים
ישנו רגע אחד חשוב ומיוחד, הוא מתרחש בזמן שהמעצבים שלנו מתחילים את העבודה על הפרויקט שלכם.
בזמן חפירות אין סופיות באתרי אינטרנט שונים בעולם ובחינה של מתחרים ומגמות בשוק, לפתע פורצת בת קול מן השמים ומניחה על אחד המעצבים שלנו את הרעיון המושלם בו אתם מתאהבים ולאחר מכן גם הלקוחות שלכם, אשר משלימים את החתיכה החסרה בפאזל.
אותו הקונספט, הוא למעשה תוכנית האב אשר תוביל את המהלך העיצובי, חווית משתמש וההצלחה של האתר שלכם.
ארוך או קצר, עגול או ישר. עיצוב האתר שלכם צריך לקבל צורה. בין אם הגריד מחולק לאורך או לרוחב, אנחנו מסדרים אותו כך שיהיה מחולק בצורה קריאה ושמישה לקהל היעד שלכם.
בדומה לספר או מכשיר חדש, אנחנו בוחנים את קהל היעד ומתאימים את צורת הבנייה של האתר ואופן השימוש בו לקהל אליו אתם מכוונים.
הרי יחסים הם לא רק בין אנשים, אלא גם עם ממשקים. קחו את היחסים שלכם קדימה, והכניסו אותם לפרופורציה המתאימה.
מה מזכיר לכם הצבע ירוק?
איזה טעם יש לצבע אדום?
כמה מוצרים צהובים אתם מכירים?
צבעים הם שפה, ובעלי משמעות גדולה מאוד כאשר הם משמשים לעיצוב אתרים. על מנת למקסם את השימוש בשפה, המעצבים שלנו דואגים להתאים את הצבעים למוצר, לשירות, לאתר ולקהל היעד שלכם.
אומנות וטכניקת סידור הטקסט.
האם צריך ל ר ו ו ח בין הטקסטים? או אולי להגדיל את הפונט?
מהי הכמות האופטימלית לטקסט בשורה? מתי נכון להשתמש ביישור בלוק על פני יישור לימין/לשמאל? כאמור, אומנות זו דורשת ניסיון והבנה של המוח האנושי, כיצד אנשים קוראים טקסטים, וכמה?
בשביל להשתמש בפונטים יש להכיר ולדעת להשתמש ביסודות הטיפוגרפיה, להבין מה אנשים יקלטו כשיכנסו ויקראו את מה שאתם רוצים לספר להם.
מאחורי כל מספר עומדת מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו. אנחנו אוהבים לעבוד עם אנשים שמאתגרים אותנו. שמאפשרים לנו לקחת אותם לקצה. שרואים וחושבים על המספרים שלהם. שמבינים שמערכות יחסים זה דבר מורכב שצריך לבנות לאט ובביטחון.
6 שנות ניסיון
400 סקיצות
25K שורות קוד CSS
200 מיתוגים
שאלות נפוצות
בעולם האינטרנט של המאה ה-21 אתה לא צריך מעצב אתרים, אלא חייב אחד כזה.
האינטרנט הוא דינמי, מתעדכן, מתחדש, מותח ומכווץ את גבולות המסך כל הזמן.
הטכנולוגיות מתעדכנות בקצב מסחרר ובשביל להיות חד, עדכני ומותאם לטכנולוגיה, לפלטפורמות, למסכים ולתכנים אתה חייב מעצב אינטרנט שמכיר, מעודכן ומסוגל לעמוד בקצב של השינויים.
כן ולא!
כן, כי תבניות מוכנות יכולות לחסוך תקציב וזמן עבודה שלך ושל המעצב איתו אתה עובד. הדבר כמובן תלוי במטרה שלך, בסוג המוצר או השירות שלך ובאופי הלקוחות שלך.
קיימות כיום פלטפורמות רבות (כגון Wix ,Wordpress ,Squearspace ורבות נוספות) המאפשרות בנייה של אתרים בצורה עצמאית על בסיס תבניות מוכנות מעוצבות להפליא.
עם זאת, במקרים מסוימים אנחנו ממליצים לא להשתמש בתבניות אלו. כדרכן של תבניות הם קצת מקבעות, פחות גמישות ולא נותנות מענה רחב על הצרכים שאתם ואנחנו רוצים לקבל.
הצבעוניות של האתר שלכם לא עומדת בפני עצמה. צריך לזכור שהאתר הוא אמצעי להעברת מסרים, ליצירת קשר, למכירה ולפעולות שמשתמש הקצה צריך לבצע.
זהו חלון הראווה הדיגיטלי שלכם, וככזה עליו להתחבר למותג, ללוגו ולערכי החברה ולהוות מקשה אחת עם שלל ערוצי המכירה או התקשורת של החברה עם לקוחותיה. צבעוניות האתר היא כמובן נגזרת של צרכים אלו. צריך כמובן לשמור על כללים בסיסיים אשר ימנעו מלקוחות פוטנציאלים לעזוב את האתר בגלל חוסר התאמת צבעוניות נכונה. לדוגמה: טקסט ירוק על רקע אדום יכול לרצד לאוכלוסייה שלמה של עיוורי צבעים.
מבנה האותיות בעברית קצת שונה מהאותיות הלטיניות המרובעות, לכן ישנם סוגי פונטים שונים שקיימים בעברית. עיצובו של הכתב העברי או הפונט הסריפי נובע משימוש בכלי הכתיבה העתיקים שהיו נהוגים בעבר (לדוגמה: הציפורן), העיצוב של סלסול האות נבעה בעקבות משיכה טבעית של היד בכתיבה אשר גרמה לכך. אותיות אלו מוכרות בעיקר בדפוס (עיתונות, ספרים) ופחות מוכרות או קריאות בעמודי האינטרנט. (שם הפונטים השולטים הם פונטים סן סריפים). עם זאת האינטרנט כפי שאמרנו הוא תחום דינמי אשר ממציא את עצמו כל פעם מחדש, וגם תחום זה מתעדכן ומוצא לעצמו חידושים וגישות חדשות של טיפוגרפיה בעולם הדיגיטל.
התשובה הנכונה היא להיעזר בחברה שיודעת איך לעשות את זה! למה? כי הלוגו משמש כחתימה שלכם, הוא יכול לספר על החברה שלכם סיפור שלם. הלוגו יכול לספר באיזה תחום אתם, האם אתם תאגיד או חברה קטנה וזריזה שיודעת להתנהל בכל מצב. הלוגו מהווה את הבסיס לזהות המותגית שלכם, דרכו הלקוחות יזהו ויזדהו איתכם. אל תחסכו בעיצוב לוגו איכותי, קחו חברה שמבינה איך לעשות את זה ותנו להם להוביל אתכם לעיצוב לוגו שמשאיר חותם!
התשובה כמובן תלויה בגורמים רבים שקשורים בסוג העסק, סוג הלקוחות, אופי המוצר ופרטים נוספים רבים. אתר עמוס טקסטים יכול כמובן לסייע בקידום האתר בצורה אורגנית במנועי החיפוש (SEO), עם זאת חברות אשר משתמשות באתרים למטרות אחרות, לא בטוח שירצו להפציץ את האתר בשלל טקסטים, מאמרים, בלוגים, כתבות ופוסטים על מנת לבצע קידום אורגני.
אנחנו מאמינים ש-SEO הוא אמצעי חשוב, יעיל ונכון לקידום אתרים וממליצים להכניס טקסטים רלוונטים לאתר גם אם אתם סטודיו לעיצוב שמאד אוהב קווים נקיים וכתמים גדולים של צבע.
ניתן לשחק עם הטקסטים בעמודים המרכזיים כך שלא יעמיסו על הגולש, בנוסף הטקסטים יכולים להופיע בבלוג של החברה, שם יופיעו פוסטים, מאמרים וכתבות והוא יחובר לאתר השיווקי מבלי לפגוע בקו העיצובי הנקי שלו.
הלקוחות שלנו
מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? השאירו פרטים, ונשמח להסביר הכל על כוס קפה.
חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות,
השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא
ולהבין מה אנחנו עושים.