Taking too long? Close loading screen.
desktop-site mob-site

קרן השקעות נדל"ן

לפרויקט
desktop-site mob-site

הלמן אלדובי בית השקעות

לפרויקט
desktop-site mob-site

אמאמה רמת החייל

לפרויקט
desktop-site mob-site

קקטוס הזהב

לפרויקט
desktop-site mob-site

לורד סנדוויץ

לפרויקט
desktop-site mob-site

ווגו חברת השמה

לפרויקט
desktop-site mob-site

שפיז מנות שף עד הבית

לפרויקט
desktop-site mob-site

אמבריון אינטרנשיונל

לפרויקט

בניית אתרים מקצועיים בדגש על חווית משתמש

073-7434040
דברו איתנו

בואו נדבר ת'כלס

הכלים, האנשים, הרעיונות והיכולות שלנו מאפשרים לכם מגוון אין סופי של אפשרויות שיווק בדיגיטל. החל מעיצוב חווית משתמש, בניית אתרי תדמית, ניהול השיווק הדיגיטלי ועד מיתוג העסק שלכם

אפיון ועיצוב חוויית משתמש (UX/UI)

אפיון ועיצוב חוויית משתמש (UX/UI)

מכאן מתחילים! זו הנקודה שבה אנחנו מחברים את המוצר ללקוחות שלכם.

אבל קודם נצטרך להבין מי הם הלקוחות? מה המוצר עושה? ועל איזה צורך הוא עונה? אחרי שאלו יהיו ברורים, אפשר לצאת לדרך, להתחיל לתכנן את חווית המשתמש ולבחור את העיצוב שיעשה את העבודה הטובה ביותר.

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים

טוב, זה המקום שלכם להיות ייחודים. מצד שני מאוד קל ליפול לקלישאות.

אז תפתחו את הראש ותנו לנו להפתיע אתכם ולהביא את הרעיונות המעניינים והחדשניים, שכן עיצוב טוב ישאיר את הגולש באתר לזמן ממושך.

בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית

לכאורה נשמע פשוט? כמה עמודים שמתארים את העסק שלכם, עמוד צור קשר, קצת על העובדים, השירות, המוצר וזהו נגמר הסיפור. אז שזהו שלא!

אל תבנו עוד "אתר תדמית", תחשבו מה הכי הייתם רוצים שהלקוחות שלכם ילמדו עליכם, (לנו זה תמיד מזכיר משהו כמו פגישה עיוורת). אומרים שרושם ראשוני עושה את ההבדל, אז תעשו אותו!

בניית אתרי מסחר

בניית אתרי מסחר

אז אחרי שסגרתם עם הספק הסיני / טורקי / קוריאני (אנא הקיפו בעיגול את התשובה הנכונה) על המוצר הגדול הבא שאתם הולכים לכבוש איתו את השוק בישראל או בארה"ב.

תעצרו רגע, קחו אוויר, בצעו חיפוש קצר באינטרנט על המתחרים שלכם ועל השוק.

בואו אלינו ונתחיל לדבר איך תיראה החנות האינטרנטית שלכם.
(כבר אמרנו, יש אינסוף אפשרויות...)

התאמת אתרים למובייל

התאמת אתרים למובייל

אם עוד לא התאמתם את האתר שלכם למובייל וניסיתם לראות אותו על הנייד שלכם בטח לא ממש הצלחתם.

למה? הטקסטים, התמונות, העיצוב והעמודים לא מתאימים למסך בגודל כזה.

האתר שלכם צריך להיות גמיש ומותאם לכל המסכים: המחשב, הסמארטפון והטאבלט. תכנים קריאים שנראים טוב על כל פלטפורמה, מגדילים את הסיכוי שהקהל שלכם יישאר ויהפוך ממבקר מזדמן ללקוח מתעניין.

קידום האתר בשילוב SEO וקידום ממומן

קידום האתר בשילוב SEO וקידום ממומן

זה שיש לכם אתר, זה פנטסטי, אבל מה אתם עושים בשביל לקדם אותו?

יש יותר ממיליארד אתרים באינטרנט. בכדי לבלוט, נתחיל בזה שיראו אתכם! רצוי במקום ריאלי.

(העמוד הראשון של Google הוא התחלה טובה!) לשם כך נבנה את האתר בצורה נכונה, נשלב תכנים עם ביטויי המפתח בצורה אפקטיבית ונבצע פעולות נוספות כך ש- Google יסרקו את האתר וידרגו אותו במיקום טוב.

זה המקום שלנו קצת להשוויץ

portfolio
portfolio
portfolio
portfolio
portfolio
portfolio
portfolio
portfolio
portfolio
אהבתי! רוצה לראות עוד

יחסים, זה יותר ממספרים

מאחורי כל מספר עומדת מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו. אנחנו אוהבים לעבוד עם אנשים שמאתגרים אותנו. שמאפשרים לנו לקחת אותם לקצה. שרואים וחושבים על המספרים שלהם. שמבינים שמערכות יחסים זה דבר מורכב שצריך לבנות לאט ובביטחון.

שנות ניסיון

6 שנות ניסיון

סקיצות

460 סקיצות

שורות קוד

50K שורות קוד

אתרים

230 אתרים

שאלות נפוצות

מה זה אתר ריספונסיבי?

אתר גמיש, לא כזה שעושה יוגה, אלא כזה שיודע להיות נגיש, להגיב ולהתאים את עצמו לבד לכל סוגי המסכים: מחשבים, סמארטפונים, אייפדים וטאבלטים, ברזולוציות שונות.
אתר רספונסיבי ישפר את חווית המשתמש ויגדיל את יחס ההמרה.

למה צריך אתר ריספונסיבי?

שאלה מעולה.
בקצרה: אתם צריכים את זה!
התשובה הארוכה יותר היא שכמות הכניסות לאתרים מהסמארטפון עולה בכל שנה. תחשבו על עצמכם, על הילדים שלכם, על השכנה או השכן שלכם (לא בקטע כזה אבל...), כולם כבר שם כל הזמן.
המובייל הוא האמצעי הדיגיטלי הכי קרוב והכי זמין אליכם במהלך היום יום, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים אתכם דרך הסמארטפון שלהם.
אם לא תאפשרו להם ליצור איתכם קשר מהיר דרך הסמארטפון, הם פשוט יעברו למתחרה.

מה זה SEO?

אלו ראשי התיבות של Search Engine Optimization.
מדובר בתחום שעוזר לשפר ביצועים במנועי חיפוש.
אם עושים את זה נכון, תוכלו להגיע לראש עמוד התוצאות ברגע שיחפשו את התחום שלכם.
כדי להצליח בזה, צריך ליצור תכנים רלוונטיים, לבנות בצורה נכונה את ההיררכיה של האתר כך ש-Google יצליח לסרוק אותו ועוד...
מדובר בעולם ומלואו, אתם מוזמנים לשבת לקפה אצלנו במשרד ואנחנו נשמח להסביר לכם על הנושא בהרחבה.

מה זה UX/UI?

UI זה קיצור של User Interface- ממשק משתמש, ותפקידו הוא לחבר בין המשתמש לטכנולוגיה.
אתם יכולים להיכנס לכאן https://material.io, וללמוד עוד על הנושא (עבודה מעולה של Google) ועכשיו תחשבו על האינטרנט מלפני 20 שנה נניח, תשוו עם מה שקיים היום ותבינו כמה התפתחנו מבחינת ה- UI.
האידיאל הוא ליצור ממשק משתמש ידידותי עד כמה שניתן ולשם כך נועד התחום שנקרא UX.
UX הוא קיצור של User Experience (חווית משתמש), תסתכלו על הסמארטפון שלכם. יופי, עכשיו תחשבו על הטלפון הנייד שלכם בשנת 1999.
מה יותר נוח לשימוש? חוויתי יותר? מעניין יותר? גוזל יותר זמן? ממכר יותר? בדיוק! חווית משתמש טובה בהחלט משנה את כללי המשחק, אנחנו חיים בעידן בו חווית המשתמש משפיעה על קבלת החלטות של המשתמשים, האם להישאר או לברוח מהאתר.
אל תגרמו ללקוחות שלכם לברוח, תייצרו להם חווית משתמש שתשאיר אותם יותר זמן איתכם ורצון עז לחזור לבקר שוב.

מה זה Wordpress?

Wordpress היא פלטפורמת ניהול תוכן המבוססת על קוד פתוח שנבנתה על מנת לאפשר לאנשים (לא מתכנתים) לבנות, לכתוב ולנהל בלוגים.
כיוון שהפלטפורמה נבנתה על בסיס קוד פתוח (זאת אומרת שכל אחד יכול לתרום מהידע ומהניסיון שלו בשביל לשפר אותה) המערכת הפכה להיות מאוד פופולרית והשתכללה עם השנים, לאחר שמפתחים מכל העולם יצרו תוספים, תבניות, עיצובים ומגוון רחב מאוד של כלים שונים לפלטפורמה.
הפלטפורמה מאפשרת לבנות אתרי eCommerce, אתרי תדמית, בלוגים, עמודי נחיתה ואתרים רספונסיביים. בנוסף, היא מציעה מגוון כמעט אינסופי של כלי ניהול וקידום אתרים.
הסטטיסטיקה אומרת שבערך שליש מאתרי האינטרנט בעולם בנויים על Wordpress. אז אם אתם בעניין ורוצים לבנות אתר טוב, לפחות תתייעצו עם מישהו שמבין, נניח איתנו.

מה זה Adwords?

בגדול זהו מוצר פרסום מוביל של Google ונחשב למקור העיקרי להכנסות שלה.
כלי זה מאפשר למפרסמים בצורה די נוחה לפרסם פחות או יותר בכל האינטרנט, כי Google נמצאים בכל מקום.

מה זה ASO?

זה משהו יחסית חדש. אנחנו מדברים על App Store Optimization.
מדובר בתחום אשר התפתח באופן טבעי עם מהפכת הטלפונים החכמים. התחום עוסק באופן בו ניתן לקדם ולהבליט את האפליקציה שלכם על פני המתחרים שלכם.
טוב ברור שגם כאן צריך ידע וניסיון, ולהבין מה אפשר לעשות? נניח: לייצר עמוד אפליקציה אטרקטיבי אשר ימשוך יותר קהל ויסביר בצורה הטובה ביותר מה האפליקציה שלכם עושה ובמקביל לבצע פעולות שיבליטו את האפליקציה שלכם, אחת מהן היא חשיבה על ביטויי מפתח (חיפוש) שניתן להיעזר בהן בשביל להקל על המשתמשים למצוא אתכם.

הלקוחות שלנו

EASYSEND
GANT
הלמן אדובי
אמבריון
שפיז
faropoint
מנורה מבטחים
אמריקן אייגל
TYO
יקבי רמת הגולן
SDB
SIGMENTO
קקטוס הזהב
WOJO
אמאמה
לורד סנדויץ
מונייר
season_control
segev-deasign
unicloud
קליבר תקשורת
maveze
המרכז הבינתחומי
ד''ר ברודובסקי
דברו איתנו

מעוניינים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

מדריכים מקצועיים

חומרים מקצועיים שלנו לקריאה ולמחשבה.
בנייה וקידום אתרים בעידן הדיגיטלי דורש ידע וניסיון. המתודולוגיות, השיטות, הטכנולוגיות והיכולות מתעדכנות חדשות לבקרים.
הכנו כמה מדריכים מקצועיים בנושאים שונים, בשביל לאפשר לכם לקרוא ולהבין מה אנחנו עושים.